Gå til innhold

Kommer det for mange spill i høst?

_norse_

Anbefalte innlegg

Pengeboken min trenger terapi for sjokk i disse høstdager, det aller værste er at julehandelen setter sine kluter inn rett etter så den har 0 sjangse for ferie før julen setter i gang.

Tror jeg skal sjekke over listen over kommende spill og sette opp en budsjettsplan for innkjøp med totalkostnader. Problemet er at jeg tror ikke jeg vil se sluttbeløpet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lei? Kanskje siden det ikke er så veldig mye bra du liker fortiden? :p

Joda. Det er ikke det. Bioshock for eksempel, er et spill som er helt fantastisk og blant de beste jeg har spilt. Men jeg gidder ikke å spille det. Gidder ikke å spille i det hele tatt. Har bare andre ting enn spill som kommer langt foran. Men, spillinteressen kommer nok tilbake. Sånn som det er nå, gleder jeg meg (nesten) ikke en gang til Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy og Call of Duty 4. Dette er spill jeg siklet over som et helvete for litt siden. Nå bryr jeg meg ikke. :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Problemet er at alt for mange titlar har blitt lagt til release i November.

For min del er det eit must have spel denne vinteren, og det er Mass Effect. Elles kjem eg til å bruka uhorveleg mykje tid på CoD4 - betaen var stort sett sosialt sjølvmord. Tvilar på at Mass Effect blir noko anna. Elles kunne eg tenkt meg Assassins Creed, Pro Street, Uncharted, pluss pluss.

Litt overkill i November synest eg.

Lenke til kommentar

Veldig glad for at GTA4 ble utsatt. Det hadde blitt lansert på denne tiden hvis det ikke hadde blitt utsatt. Er vel rundt 10 spill som jeg uansett ender opp med nå i høst og jeg har en haug med spill liggende fra før.

Dessverre er industrien alt for fokusert på julesalget. Skulle ønske våren og sommeren ble bedre prioritert.

Lenke til kommentar

Skal vi se ...

- Metroid Prime 3: Corruption

- Call of Duty 4: Modern Warfare

- Zelda: Phantom Hourglass

- Mass Effect

- Super Mario Galaxy

- Assassins Creed

- Forever Blue

- Guitar Hero III

... and even more

Alt dette funker rett og slett bare ikke med madammen, skole og jobb som kommer i tillegg. Skal også handle meg et 10mp-kamera til altfor mange tusen kroner og alt må prioriteres før. Kommer det for mange gode spill? Ja! :p

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg har allerede forhåndsbestillt Assasins Creed, Mass Effect og CoD4. Tror kanskje jeg må ha Army of Two også. Får nesten se ann hvor slunken kassa er. En ting er hvertfall sikkert, det er at det er en av de beste spillhøstene på en stund. Det er vhertfall min mening. :!:

Lenke til kommentar

Jeg satt akkurat å gikk igjennom gamespot sin release liste før jeg så denne posten her,

og jeg irriterte meg over det motsatte, at det kommer jo ingen bra titler dette året her.

Jeg er virkelig imponert over dere som klarer å se alle disse topspillene, fordi jeg ser faktisk ingen.

Uncharted Drake fra naughty dog ser LITT intressangt ut, resten ser dårlig ut for mitt vedkommende.

Er ikke noe glad i FPS og SPORT.

EDIT: Ratchet & Clank ser jeg faktisk skikkelig frem til, og er det eneste toppspillet jeg ser i 2007.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Hva med Socom: Confrontation Espen?

Kommer noen bra spill i år, men de virkelig store titlene kommer neste år for min del.

Bra spill som jeg skal ha i år: Mass Effect, GT5 Prolouge, Uncharted, Socom: Conforntation, Call of Duty 4, R&C, UT3 og Haze

Spill som er blitt utsatt og som kommer til neste år som garantert blir kjøpt er: Killzone 2, Area 51, GT5 og Socom 4 (vet det ikke er annonsert noe dato enda, men er sikker på at spillet kommer sent neste år.)

Lenke til kommentar
Hva med Socom: Confrontation Espen?

Kommer noen bra spill i år, men de virkelig store titlene kommer neste år for min del.

Bra spill som jeg skal ha i år: Mass Effect, GT5 Prolouge, Uncharted, Socom: Conforntation, Call of Duty 4, R&C, UT3 og Haze

Spill som er blitt utsatt og som kommer til neste år som garantert blir kjøpt er: Killzone 2, Area 51, GT5 og Socom 4 (vet det ikke er annonsert noe dato enda, men er sikker på at spillet kommer sent neste år.)

Ser på akkurat de samme spilla ca, kan vel legge til turok,alone in the dark, AoT, mario galaxy,mario kart etc også.. Så er utrolig mye snadder som kommer nå, blir meget fattig, men er verdt det ^_^

Lenke til kommentar

Jeg legger meg flat. her er det forum brukere som kjenner meg bedre enn meg selv.

HVIS socom kommer i år, så driter jeg i alle andre spill fordi det blir årets spill (og neste års) spill uten tvil!

Mala; Eternal Sonata hadde jeg glemt, det gleder jeg meg jo egentlig sinnsykt til.

Hmm.. Kanskje jeg ikke skal klage alikevel :)

Irriterende med Blue Dragon, var på disc 2 men stakk ett sted underleveled og kan ikke komme ut igjen, så må starte på nytt :-(

Lenke til kommentar

Det jeg skal ha iår er

Orange box

Army of two

Oblivion game of the year edition

Dirt

Ratchet and clank

Uncharted drake's fortune

assassin's creed

Call of duty 4

stranglehold

Medal of honor airborne

det jeg kan huske i farta.. lite spørsmål, kommer F.E.A.R files til ps3?

Lenke til kommentar
For de uten jobb så kommer det alt for mange spill i månedene fremover, ja. :wee:

Må prioritere de jeg har aller mest lyst på, og droppe noen av ikke-favorittene. Som f.eks Assassins Creed.

Jeg er uten jobb, men har fortsatt råd til dem spillene uansett, men nei jeg er ikke utskjemt :blush:

Jeg har vel 3600kr nå og har betalt PGR4, Galaxy, Assassins Creed, metroid Prime 3, Hl2 orange box og fler :p

Masse spill I love it :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...