Gå til innhold

Kommer det for mange spill i høst?

_norse_

Anbefalte innlegg

Topptitler til alle konsoller kommer tettere og tettere nå om dagen og jeg begynner nesten å bli bekymret :) Hvordan skal man få tid til å spille alt?

For øyeblikket spiller jeg Halo 3, FIFA 08 og Ninja Gaiden Sigma. PGR 4 er på vei, og Orange Box kommer neste uke. Ikke nok med det, i tillegg er det en mengde må-ha titler på vei; PES2008, Naruto, Blacksite: Area 51; CoD4, Mass Effect, Assasin's Creed, Ace Combat 6, Haze, Uncharted og et par andre jeg sikkert glemmer her. I tillegg kommer jo alle PSN og Live! Arcade titlene man må ha.

Jeg innser nå at jeg bør vurdre å si opp jobben hvis jeg skal få tid til å nyte alle disse perlene, men det er vel en altfor drastisk løsning. Det kunne jo ha vært enda verre. Jeg kunne ha hatt PSP, DS og Wii i tillegg, noe som hadde medført total katastrofe for privatøkonomien.

Hvordan ser dere på spillhøsten? Kommer topptitlene altfor tett slik at hvert enkelt spill ikke får nok opperksomhet, eller synes dere det bare er bra at det er høy aktivitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikkje det positivt? Då kan du vente nokre månader med enkelte spel og kjøpe dei til nedsatt pris. :)

Dette hadde jo såklart vært den fornuftige måten å gjøre det på. Dessverre fungerer ikke fornuften optimalt når glittrende omtaler og positive tilbakemeldinger fra gamere dukker opp. Da blir jeg bare nødt til å kjøpe spillene :)

Lenke til kommentar

Syns det er positivt at spill verdenen har så mye og by på , på alle plattformer.. men det er vel derfor jeg bare har holdt meg til en plattform også, for skal jeg kjøpe 20 nye spill iåret blir det fort mange tusen kroner.. og studenter er ikke verdens rikeste, så ofte kunne jeg ønske at spill markedet hadde gått litt treigere, eller at jeg ikke måtte ha spill med engang de kommer..

har allerede en liste over 12 tittler jeg skal ha før jul til ps3, og det kommer til å knekke økonomien, men er så totalt verdt det.

for får man noe bedre følelse av å spille?:) kan bare tenke på en ting som gir mer god følelse

Lenke til kommentar

Svaret her er Ja.

Heldigvis ble jo en del spill utsatt til neste år. Noe som gir tid og spille de som allerede er kommet samt er på vei.

Kommer jo veldig mye bra nå mot jul!

Personlig synes jeg Halo 3 var den største skuffelsen iår. Var ikke imponert av spillet, verken gameplay eller grafikk.

Ser veldig frem til Army of Two.

Lenke til kommentar

Ja kommer mange gode titler på de enhetene jeg har, PC, X360 og Wii. Det ser faktisk ut som jeg får problemer med å strekke tiden over alle perlene som kommer i tillegg på Arcade og Virtual console. Nå kommer og Wiiware snart, som og har sine "må prøve" titler.

Hm, dette er problematisk. Vi er en gjeng bortskjemte gamere.

Lenke til kommentar

Syns denne høsten er meget bra med tanke på spillene! Men bare tenk neste år!! RE5, Alan Wake, MGS4, Killzone 2, Mafia 2, GTA 4, Smash Brawl, Fable 2, Lost Odyssey osv... Alle disse er i hvertfall must for meg, i tillegg til flere andre jeg ikke har tid til å nevne nå... "Heldigvis" har jo også en hel del spill blitt utsatt til neste år, som egentlig skulle kommt denne høsten, f.eks. GTA 4, Mercenaries 2, Condemned 2, Splinter Cell Conviction, Lost Odyssey og sikkert andre...

Lenke til kommentar

At det kommer så mange spill, synes jeg bare er positivt. At det er såpass mange store spill, synes jeg er enda bedre.

Spill jeg garantert skal ha i år er Naruto, The Orange Box, Mass Effect, Star Wars: The Force Unleashed, Army of Two og Bully.

Sikkert flere jeg skal ha også, men de tar jeg etterhvert som jeg får råd.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Altfor mange gode. Får hverken tid eller råd til alt jeg har lyst på, og det er synd. Heldigvis er jeg blitt ganske lei spill den siste tiden, da blir det lettere å drøye litt :)

Lei? Kanskje siden det ikke er så veldig mye bra du liker fortiden? :p

Jeg kommer aldri til å få rå til Uncharted, Ratchet and Clank Future, Call of duty 4, Haze, Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3.

Det er de jeg har egentlig bestemt meg for. Men kommer til å bli vanskelig å få kjøpt alt det, vis ikke jeg klarer å lure mamman min så jeg får tatt ut penger fra banken... :innocent:

Lenke til kommentar

eg har begrensa meg litt...eg kutta ut stranglehold, lair selfølgelig og det ser ut som PGR4 ikkje blir heller...

mass effect og halo3 hadde eg aldri i planene uansett...

men spill som skal kjøpes no matter what er, Assassins Creed, COD 4, Uncharted drakes fortune og GT Prolouge, ja osso kansje Haze..:)

Lenke til kommentar

Halo 3 hadde ikke jeg heller lagt med noen planer om å kjøpe, men å få derimot, det ligger alltid i planene. Så da jeg vant Halo 3: Legendary edition var jeg ikke akkurat sur for det.

Mass Effect er allerede forhåndsbesilt, er bare release dagen som mangler. Super Mario Galaxy og Metroid Prime 3 skal og forhåndsbestilles. Spill som Call of Duty 4 får jeg se ann hva jeg har råd til, jeg er heldigvis slik at jeg ikke trenger spillet der og da, jeg kan klare å vente med det hvis jeg har andre spill jeg kan spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...