Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TG holdes i Vikingskipet på Hamar(?) Lite trolig at det kolliderer med eksamen o.l. også, siden det holdes i påsken. ;)

Jeg går på universitetet, du vet ALDRI hva de finner på her :-) Ferier eksisterer ikke. Men skulle det gå på helligdager er jo saken klar.

Hadde eksamen på onsdag etter eXp, btw ^^ Dvs forgårs.

Lenke til kommentar
Jeg skal bli lærer og studerer matte og fysikk :p Hvilket institutt aner jeg ikke, er fornøyd om jeg finner rett auditorium til hver forelesning :p

jeg skal kjøre via oslo om jeg får blitt med så har plass om du ikke har så mye utstyr ;P

har en meget liten bil =)

Lenke til kommentar
jeg skal kjøre via oslo om jeg får blitt med så har plass om du ikke har så mye utstyr ;P

har en meget liten bil =)

Det er jo ikke noe stress å putte litt utstyr her og der, hvis alle skal klokke havner vi vel sammen uansett. På den måten er det vel også lettere å få med større utstyr, f.eks. Vapo/cascade.

Lenke til kommentar
Utrolig bra initiativ skruff! Blir nok bra dette om Admins på TG er med på at vi får et område osv.

Hva slags område hadde klokkerne på TEX??

Vi hadde eget VIP-område med to hele rader. Hadde også egen strømkurs. Bordet var også dekket av en svart fancy duk.

Men hvis vi skal få en egen plass på TG så må arrangørene få noe tilbake. PÅ TX var det ikke så mange som så på oss, mulig det hadde kommet flere hvis vi hadde reklmarert litt bedre. Så tviler på at lanet tjente så mye på at vi var der.

Skal folk gidde å se på så må man ha noe ekstremt. LN2, top notch hardware osv. Ikke så mange som gidder å se på P2 på luftkjøling (no offence pac-man). I fjor så hadde vi alt dette, men alt vi fikk var muligheten til å benche på karrierestanden til Stoolman. Men vi må vente og se hva de svarer, og får håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vi hadde eget VIP-område med to hele rader. Hadde også egen strømkurs. Bordet var også dekket av en svart fancy duk.

Men hvis vi skal få en egen plass på TG så må arrangørene få noe tilbake. PÅ TX var det ikke så mange som så på oss, mulig det hadde kommet flere hvis vi hadde reklmarert litt bedre. Så tviler på at lanet tjente så mye på at vi var der.

Skal folk gidde å se på så må man ha noe ekstremt. LN2, top notch hardware osv. Ikke så mange som gidder å se på P2 på luftkjøling (no offence pac-man). I fjor så hadde vi alt dette, men alt vi fikk var muligheten til å benche på karrierestanden til Stoolman. Men vi må vente og se hva de svarer, og får håpe på det beste.

no offence taken, jeg skjønner poenget ditt utrolig godt...

Klokking på PII er ikke så sinnsykt morsomt, med mindre man er litt smårar slik som meg ;)

Lenke til kommentar
no offence taken, jeg skjønner poenget ditt utrolig godt...

Klokking på PII er ikke så sinnsykt morsomt, med mindre man er litt smårar slik som meg ;)

Jeg syntes klokking av gamle og gode prosessorer er fett. Men er ikke så mange som syntes det, i alle fall ikke folk som er utenfor miljøet. De vil gjerne se fart og spenning, kjempedyr hardware under kulde er det folk vil se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg syntes klokking av gamle og gode prosessorer er fett. Men er ikke så mange som syntes det, i alle fall ikke folk som er utenfor miljøet. De vil gjerne se fart og spenning, kjempedyr hardware under kulde er det folk vil se.

den skal jeg si meg enig i, ikke mange uten om overklokkere selv som syntes klokking av gammel hardware er morsomt.

De vil aller helst se 8800ultra, et svindyrt hovedkort, en svindyr QX og alt sammen under ekstrem kjøling...

(og da som prikken over Ien se noe bli ødelagt, aller helst gå opp i røyk...) ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
den skal jeg si meg enig i, ikke mange uten om overklokkere selv som syntes klokking av gammel hardware er morsomt.

De vil aller helst se 8800ultra, et svindyrt hovedkort, en svindyr QX og alt sammen under ekstrem kjøling...

andrull har fått tak i et X38 kort :D

Han låner det bare for testing da men, er ikke overklokking testing a? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
andrull har fått tak i et X38 kort

Han låner det bare for testing da men, er ikke overklokking testing a?

hmm, han bor i drøbak han... :whistle:

Må finne ut om han har alarm... :tease:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...