knopflerbruce Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har nå fikset tilleggsplass for OC rekka, samt gitt klart uttrykk for hva jeg mener om småkonger og folk som drar igang noe for så å ditche det etterpå.. OC rekka får en tilleggsplass mellom Netshop og UIO sin stand. Mer enn nok plass til å klokke på.. Nice, takker for din innsats for å få dette i orden. Er mulig jeg kan kjøpe et rør av deg, btw, om du ikke krever å få hele summen utbetalt på TG. Enkeltutlegg på 1250 er for mye for en stakkars student, hehe. Hva gjør forresten UiO der oppe?? (jeg studerer der btw ) Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har nå fikset tilleggsplass for OC rekka, samt gitt klart uttrykk for hva jeg mener om småkonger og folk som drar igang noe for så å ditche det etterpå.. OC rekka får en tilleggsplass mellom Netshop og UIO sin stand. Mer enn nok plass til å klokke på.. Nice, takker for din innsats for å få dette i orden. Er mulig jeg kan kjøpe et rør av deg, btw, om du ikke krever å få hele summen utbetalt på TG. Enkeltutlegg på 1250 er for mye for en stakkars student, hehe. Hva gjør forresten UiO der oppe?? (jeg studerer der btw ) UIO er sponsorer for lanet. Vi fikser rør til deg no worries.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) På kartet jeg har, så står det NiNH eller noe sånnt, ikke UiO. Har ikke PCen her atm. Btw, Sturla, du har melding Endret 16. mars 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Da har jeg sendt pm's til hyleape, tharsan, Lucifer89, todda7 og Sindre Alexander ang. tørrispenger, dvs 5 folk. Med meg og olanru er det 7. Noen som aner hvem som er den 8 personen. som altså IKKE har fått pm av meg? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 1.Torstein Sørnes /todda7 2.Nils Thayanantham /Tharsan 3.Jakop Reistad /hyleape 4.Adrian Jektvik /wheelman 5.Ola Rundberget /olanru 6.Mattis Rundberget /reidun 7.Sindre Aleksander Fjerdingen Gartland / Sagart 8.Knut-Eirik Baade /knopflerbruce 11. Thomas Andreè Lian ? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kun kr 333? Hvor mange kilo? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kun kr 333?Hvor mange kilo? Du må betale til olanru også, men litt indre enn til meg. Er vel snaut 20 kg per pers tror jeg. Dvs 150/8. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kun kr 333?Hvor mange kilo? Du må betale til olanru også, men litt indre enn til meg. Er vel snaut 20 kg per pers tror jeg. Dvs 150/8. Åja. Gjøres dette kontant når vi møtes på TG, eller får vi ny PM med nytt kontonr? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kun kr 333?Hvor mange kilo? Du må betale til olanru også, men litt indre enn til meg. Er vel snaut 20 kg per pers tror jeg. Dvs 150/8. Åja. Gjøres dette kontant når vi møtes på TG, eller får vi ny PM med nytt kontonr? betalingen til olanru må du nesten ta opp med han selv ;-) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har ikkje mulighet til å overføre elektronisk, så håpa det går greitt hvis du får det kontant på onsdag Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har ikkje mulighet til å overføre elektronisk, så håpa det går greitt hvis du får det kontant på onsdag Jaja, ok da. Går det ikke så går det ikke ;-) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvor i hallen blir denne rekken plassert? Kunne tenkt meg en tur bortom Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Rad 1 og 2 ca sete 70 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det blir helt fremme med scenen det da?? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Det blir helt fremme med scenen det da?? Jau La til forklaring i 1.post Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) OC-rekka er på forsiden - Tusen takk til Howard. Hvis du er på TG, så stikk bortom og få klemmen din Jeg minner igjen på at vi fortsatt har plasser ledig, for de som ønsker å tyne litt hardware Endret 18. mars 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) er det mulig og gå kjøpt litt tørris av dere? ikke stor mengde bare litt.. til og kjøe ned brusen... Betaler selvfølgelig god pris for dette. (= Send meg et PM om dette er mulig Endret 18. mars 2008 av Halfman Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Det kan vi ta på TG, vetle. Vi har ikke akkurat flust med is Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Høres artig ut å sitte sammen med andre overklokkere. Skulle gjerne vært med på raden og klokket litt mer på 486 - superpi hvis jeg hadde vært i Norge :/ Endret 18. mars 2008 av Harkonnen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Høres artig ut å sitte sammen med andre overklokkere. Skulle gjerne vært med på raden og klokket litt mer på 486 - superpi hvis jeg hadde vært i Norge :/ Kjøp deg et helikopter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå