Carl Sagan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Pøh. Noobs Crotale er dansk, og Kinc er..? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Korleis ligger det an med nitro? Det går bra det, så lenge noen kjøper rørene til Stoolman. Har lagt til en .zip fil med bilder og priser. bilder_av_r_r.zip /bump 2 next page Pøh. Noobs Crotale er dansk, og Kinc er..? Svensk? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg skulle ha lånt noe på TG, så kan dere selvfølgelig låne ting av meg osv.. -Ta med ALLE potter dere har. -Noen som har temp\multimeter med støtte for k-probe? -Noen som tar med loddebolt+utstyr? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg trenger en skjerm... Ellers tar jeg med noen IDE-disker ekstra, muligens ikke det råeste på markedet (noen av de er under 10gb, og er sikkert 5400rpm), om det skulle være behov for en benchedisk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Jeg skal prøve å få med en 17" skjerm, og Ghost har med loddeutstyr nok til halve Asia. IDE disker har jeg to av (80+80). EDIT: Fått inn nyheten om at vi på OC rekka får seat på billetten vår Endret 16. mars 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Noen som kjapt kan få tak i potter? Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg tar garantert med en ekstra 17" CRT(kansje 19, men ikke sikker) som er til utlån når jeg ikke skal bruke den... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Noen som kjapt kan få tak i potter? Kjøp Stoolman sine (bilder og pris på forrige side) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Da har vi fått tak i gensere/t-skjorter for oss svette nerder. De som vil ha (fra OC rekka) sender meg en PM med ønsket størrelse og type (genser/t-skjorte) ASAP! Endret 16. mars 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Snakker om variable potensiometere, ikke rør. Hvor mye koster det for t-shorte? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 We has a krise. Mannen som ordner plasser, har visst ikke fått med seg at vi skal ha mer enn en plass pr person, og vi er dermed in deep shit... Gjør så godt jeg kan for å få det ordnet atm, så ikke panikk! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor enda Det er også kommet opp ny info i 1.post (<- direktelink) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Krise is avverget, Sturla er vår venn Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 *tørke vekk svette frå panna* Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har nå fikset tilleggsplass for OC rekka, samt gitt klart uttrykk for hva jeg mener om småkonger og folk som drar igang noe for så å ditche det etterpå.. OC rekka får en tilleggsplass mellom Netshop og UIO sin stand. Mer enn nok plass til å klokke på.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Tusen takk Sturla Du får få en klem på TG eller noe, for akkurat nå har jeg litt dårlig tid Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Korleis blir dte med den ekstra prisen? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Pøh. Noobs Crotale er dansk, og Kinc er..? Både Crotale og Kinc er svenske.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Pøh. Noobs Crotale er dansk, og Kinc er..? Både Crotale og Kinc er svenske.. Ja, kom på det.. Blandet ham med en annen. Kommer de til å benche 2x x2 for 3dmark hele lanet tror du? Det må da bli kjedelig:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå