Carl Sagan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 100 KG blir for lite!!!! 150 er et minimum. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Bare å bla fram pengene det, så kan det sikkert skaffes mer? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 100KG = 2600kr 200KG = 5200kr 150KG = 3800kr elns.. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ok **dp** , vi tar 150KG. da blir det litt dyrer for hver av dere men vi sier ja og smeller til:) Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Blir fort dyrt hvis vi skal spleise på mer enn 150kg, Hvor mye skal hver betale i tillegg til sin del av tørrisen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Blir fort dyrt hvis vi skal spleise på mer enn 150kg, Hvor mye skal hver betale i tillegg til sin del av tørrisen? Bare å dele antall NOK på antall personer det? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvor mange er vi egentlig? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Kan ikke hver og en som har meldt seg på, fortelle hvor mye de er villige til å betale for det her? Tørris inkl. plass.. Endret 13. mars 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) dere er over 10stk.. noe som tilsier under 500kr for NOK tørris for hele tg.. edit: for 200kg Endret 13. mars 2008 av **dp** Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Koster vel 300 for plassen også? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 det var nok tidligere, men det blir noe i utgifter uansett, regn med det. Men hva vil dere ha? 200kg, 150kg? jeg + knopflerbruce legger ut for isen, dere betaler oss på TG. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Da var spørsmålet om nitro igjen oppe. Sturla er villig til å gi (!) oss nitro, men det har sin pris på et annet sett. For at vi skal få det, må jeg/han finne noen som er villig til å kjøre nitro/tørrisrør av han for 1250,- pr stk. Bare kobberet i rørene er visst verdt 1500 kr Noen som er keen på? Jeg vurderer ett, og Sindre er usikker.. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ok, da kjøper vi inn 150KG, pluss at noen kjøper rørene sturla har^^, så får dere nitro å. jeg skaffer aceton fra jobben og tar med en Singelstager og et rør. pluss isolasjon. Jeg og Knopflerbruce spleiser på tørrisen og får penger av dere når vi kommer på TG. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Da var spørsmålet om nitro igjen oppe.Sturla er villig til å gi (!) oss nitro, men det har sin pris på et annet sett. For at vi skal få det, må jeg/han finne noen som er villig til å kjøre nitro/tørrisrør av han for 1250,- pr stk. Bare kobberet i rørene er visst verdt 1500 kr Noen som er keen på? Jeg vurderer ett, og Sindre er usikker.. Hvis det har solid sokkelkompatibilitet (altså socket a/754/939/am2/478/775) kunne det vært interessant - DERSOM jeg får den på avbetaling. Jeg har kun et pinglete studielån å leve på, tross alt, og 1250 som enkeltutgift på en måned er litt i meste laget. Et bilde av røret hadde vært kjekt, seff. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 eg kanskje kjøpe eit HVIS eg får solgt røret eg har nå... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg og Knopfler må ha en garanti for at vi får igjen de pengene vi legger ut for tørrisen. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Får jeg studielånet i morra kan jeg legge ut 2 lapper til tørris. Men kravet er at jeg får en bindende bekreftelse på at de som er på klokkerekka betaler meg (og olanru I guess) for tørrisen, og ikke kommer på tg og sier at "de ikke har råd likevel". Det er husleiepengene mine jeg bruker til å legge ut, og jeg forventer å få tilbake rubbel og bit av det jeg legger ut for (minus min egen del, selvsagt). Quote denne posten om du er en ansvarlig overklokekr som vil ha tørris på tg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Får jeg studielånet i morra kan jeg legge ut 2 lapper til tørris. Men kravet er at jeg får en bindende bekreftelse på at de som er på klokkerekka betaler meg (og olanru I guess) for tørrisen, og ikke kommer på tg og sier at "de ikke har råd likevel". Det er husleiepengene mine jeg bruker til å legge ut, og jeg forventer å få tilbake rubbel og bit av det jeg legger ut for (minus min egen del, selvsagt). Quote denne posten om du er en ansvarlig overklokekr som vil ha tørris på tg. I r ansvarlig overklokker som vil ha tørris på TG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå