Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var spørsmålet om nitro igjen oppe.

Sturla er villig til å gi (!) oss nitro, men det har sin pris på et annet sett.

For at vi skal få det, må jeg/han finne noen som er villig til å kjøre nitro/tørrisrør av han for 1250,- pr stk. Bare kobberet i rørene er visst verdt 1500 kr :)

Noen som er keen på? Jeg vurderer ett, og Sindre er usikker..

Lenke til kommentar

Ok, da kjøper vi inn 150KG, pluss at noen kjøper rørene sturla har^^, så får dere nitro å.

jeg skaffer aceton fra jobben og tar med en Singelstager og et rør.

pluss isolasjon.

Jeg og Knopflerbruce spleiser på tørrisen og får penger av dere når vi kommer på TG.

Lenke til kommentar
Da var spørsmålet om nitro igjen oppe.

Sturla er villig til å gi (!) oss nitro, men det har sin pris på et annet sett.

For at vi skal få det, må jeg/han finne noen som er villig til å kjøre nitro/tørrisrør av han for 1250,- pr stk. Bare kobberet i rørene er visst verdt 1500 kr :)

Noen som er keen på? Jeg vurderer ett, og Sindre er usikker..

Hvis det har solid sokkelkompatibilitet (altså socket a/754/939/am2/478/775) kunne det vært interessant - DERSOM jeg får den på avbetaling. Jeg har kun et pinglete studielån å leve på, tross alt, og 1250 som enkeltutgift på en måned er litt i meste laget.

Et bilde av røret hadde vært kjekt, seff.

Lenke til kommentar

Får jeg studielånet i morra kan jeg legge ut 2 lapper til tørris. Men kravet er at jeg får en bindende bekreftelse på at de som er på klokkerekka betaler meg (og olanru I guess) for tørrisen, og ikke kommer på tg og sier at "de ikke har råd likevel". Det er husleiepengene mine jeg bruker til å legge ut, og jeg forventer å få tilbake rubbel og bit av det jeg legger ut for (minus min egen del, selvsagt).

Quote denne posten om du er en ansvarlig overklokekr som vil ha tørris på tg.

Lenke til kommentar
Får jeg studielånet i morra kan jeg legge ut 2 lapper til tørris. Men kravet er at jeg får en bindende bekreftelse på at de som er på klokkerekka betaler meg (og olanru I guess) for tørrisen, og ikke kommer på tg og sier at "de ikke har råd likevel". Det er husleiepengene mine jeg bruker til å legge ut, og jeg forventer å få tilbake rubbel og bit av det jeg legger ut for (minus min egen del, selvsagt).

Quote denne posten om du er en ansvarlig overklokekr som vil ha tørris på tg.

I r ansvarlig overklokker som vil ha tørris på TG :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...