Olanru Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Vel, får ikke spons herfra:( jobber i staten og da er det ikke snakk om sponsing engang:(.... hvem fiksa tørris på TXE a? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Om vi får et positivt svar ifra TG-ledelsen kan vi jo spørre om noen nettbutikker e.l. er villige til å sponse. Evt. andre bedrifter om dere har noen forslag? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Det som jeg syns er kult med dette er at vi prøver å få samlet miljøet...og det er gull syns jeg. Alle her kan forskjellige ting og flink på forskjellige områder................Det er bare positivt Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 hadde jeg vært dere ville jeg hatt 2 forsyninger med tørris på 4 dager.. to leveranser på ca 80KG ville holdt. tenk dere hvor få som egentlig benchet med tørris på the experience.. det var maks 4 stykker som holdt på samtidig. her kommer det til å komme 15 stk.. mao, 200KG burde holde. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Bare DIGGER når ting som blir foreslått går igjennom og blir BRA! Jeg KAN prøve å få tak i 80Kilo tørris fra jobben, men det kommer til å koste 2000kr :/ Dessuten må det bestilles med rekvisisjon, OG godkjennes fra høyere hold:/ Endret 11. oktober 2007 av Skruff Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 jeg vil vertfall være med...er ikke den mest erfarne overklokkeren og blir nok mest sannsynlig den yngste men jeg skal komme meg etter hvert. Er jo bare året yngre en økonom og tharsan :!: . Kom meg dessverre ikke på TEX så derfor vil jeg komme sterkere tilbake på TG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Bare DIGGER når ting som blir foreslått går igjennom og blir BRA! Jeg KAN prøve å få tak i 80Kilo tørris fra jobben, men det kommer til å koste 2000kr :/ Dessuten må det bestilles med rekvisisjon, OG godkjennes fra høyere hold:/ Hvilken kilopris er det du får på tørrisen? Jeg er enig i at to leveranser på 80kg ville holdt, hvis vi får en leveranse den første dagen, og så en ny leverense den tredje dagen. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) 25Kr kiloen.40 for 1000,- og 80 for 2000,- Men får ikke godkjent det mer eller mindre:( Dvergiske kaffebord Blir du med? Trenger en stødig overklokker til ja:D Pac-Man: fikk du PM? Endret 11. oktober 2007 av Skruff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Da er jeg forfremmet til nestkommanderende i OC ligaen på TG08 Jeg er også ansvarlig for vaselin, det betyr at alle må ha med en tskjorte der jeg kan tørke av fingrene når jeg er tilgriset av vaselin. Kravet er at du skal ha på deg tskjorten og jeg skal tørke av fingrene mine på brystet ditt, samtidig skal du stønne "ohh yes, give me more" (slapp av, dette er kun kødd og er høyst frivillig. ) (Det er ikke frivillig for the ghost, han må...) Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Fordeler oppgaver nu. Jeg tar meg av administrative greier, kontakt med TG08 folka osv. rett å slett sjæf:) Pacman: - vaselin - kontakter leverandører av tørris og ln2? - eventuelt om du kan, legge ut så får du betaling fra alle oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Fordeler oppgaver nu. Jeg tar meg av administrative greier, kontakt med TG08 folka osv. rett å slett sjæf:) Pacman: - vaselin - kontakter leverandører av tørris og ln2? - eventuelt om du kan, legge ut så får du betaling fra alle oss Jeg kan få hørt med tess, ligger en butikk i nærheten av skolen... Kan også få ringt ut til noen bedrifter. Men jeg gjør ikke dette før vi har fått et endelig svar fra administrasjonen på TG. Vaselin kan jeg ta meg av, det kan eventuelt kjøpes samme dagen som TG begynner, på dagligvarebutikken der. Vet ikke helt om jeg kan legge ut, ihvertfall ikke for tørrisen/ln2 (skal vi ha ln2 må vi ha godkjente beholdere for det) Her kunne vi ha hørt med stoolman, han har beholdere for det... Kan nok dessverre ikke legge ut for tørris/ln2 på grunn av at jeg er student, og penger går til diverse hardware... Men vaselinen kan jeg legge ut for, siden det uansett ikke er snakk om store summer. Endret 11. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Har jo ganske så grei erfaring med overklokking på både AMD og Intel platformen. Samt overklokke skjermkort generelt. (ATI og Nvidia) Tørte ikke å melde meg på TG 07, da jeg ikke følte jeg var god nok, men har nå lyst til å gjøre et godt forsøk ivhertfall. Så meld meg på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Har jo ganske så grei erfaring med overklokking på både AMD og Intel platformen. Samt overklokke skjermkort generelt. (ATI og Nvidia) Tørte ikke å melde meg på TG 07, da jeg ikke følte jeg var god nok, men har nå lyst til å gjøre et godt forsøk ivhertfall. Så meld meg på! Enda en fra drøbak jo... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Har jo ganske så grei erfaring med overklokking på både AMD og Intel platformen. Samt overklokke skjermkort generelt. (ATI og Nvidia) Tørte ikke å melde meg på TG 07, da jeg ikke følte jeg var god nok, men har nå lyst til å gjøre et godt forsøk ivhertfall. Så meld meg på! du er god nok jo Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Enda en fra drøbak jo...Neimen har du sett slikt. :DPå tide å sette drøbak på kartet nå da. du er god nok joJo takk. Endret 11. oktober 2007 av andrull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Neimen har du sett slikt. :DPå tide å sette drøbak på kartet nå da. Haha, nå skal drøbak settes på kartet ja... :!: Spesielt når jeg hovedsakelig klokker pII og pIII, og annet gammelt en får tak i... Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Om jeg får mulighet til å bli med på tg joiner jeg OC ligaen jeg har jo i allefall litt kunnskaper innen oc og håper jeg kan bidra litt =) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Du bør bli med ja, du er jo rå på luft-oc da Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 hehe takk =) sleng meg opp da så får jeg bli med å kjørt litt komponenter hardt.. skal prøve å få tak i en del gode cpuer og kanskje noe mer rått ddr2 minne til den tid =) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er gjerne med, men jeg har ikke lappen selv, og slik det ble på eXp gidder jeg ikke holde på igjen. Måtte trygle folk om å kjøre ting til og fra. Ergo, hjelp meg med å få med utstyret mitt så er jeg med. Bor i Oslo (aner ikke hvor eller når TG08 er), btw. Forutsatt at det ikke kolliderer med en eksamen elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå