Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Hva har dette å si for "vanlig" benching? Er ikke noen begrensning på annen HW jeg kan bruke, eller?

 

Forøvrig bør jo selvfølgelig HW deles noenlunde jevnt og rettferdig. Er det KLOKKEREKKA som blir sponset er det KLOKKEREKKA som skal bruke delene, ikke noen få utvalgte.

 

Nei, det har ingen begrensing på hvilken hardware du kan bruke, Vil du benche hardware som ingen av sponsorene har laget så kan du gjerne gjøre det.

 

Det vi får sponset deles selvfølglig likt, får vi sponset feks. 3hk fra asus så kan hvem som helst på OC-rekka bruke de HKene til og benche med.

Er ingen som har noen førsterett på det vi får sponset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal kjøpe no ram for TG men ejg står på noen valg nå

 

Corsair Dominator

 

eller

 

Crucial BallistiX

 

eller kansje noen har en bedre ide

 

Bestilte vanlig ballistix PC8500, og fkek dei på laurdag, og dei hadde 16 chips... Det var frå komplett.

 

jeg har mine tvil om at dere får 5 hk ++.. mao, det blir ikke nok til alle. (litt usikker på hvor mange dere blir). ufattelig dårlig gjort hvis "sjefene" blir sittende med to hk og to cpuer i deres "arrest", mens de andre sitter og klokker P3.

 

og det chief greiene kan dere roe ned med, ler meg i hjel hver gang jeg ser det. (nei, jeg er ikke spesielt misunnelig)

 

beklager en noe krass tone, vil bare at alle skal få være med på leken.

 

Enig med deg...

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg har mine tvil om at dere får 5 hk ++.. mao, det blir ikke nok til alle. (litt usikker på hvor mange dere blir). ufattelig dårlig gjort hvis "sjefene" blir sittende med to hk og to cpuer i deres "arrest", mens de andre sitter og klokker P3.

 

og det chief greiene kan dere roe ned med, ler meg i hjel hver gang jeg ser det. (nei, jeg er ikke spesielt misunnelig)

 

beklager en noe krass tone, vil bare at alle skal få være med på leken.

 

Du har ikke krass tone overhodet, og jeg skjønner godt hva du mener. Er ikke morsomt for noen at sponsen vi eventuelt får blir skjevt fordelt på de som har mest erfaring, er noen som er med på rekka for og lære seg mer om OC, og jeg synes de også fortjener og få lekt seg med hva vi får sponset. Skal en lære seg overklokking må en få lekt seg med ny hardware også, og ikke bare gammel P3 (selv om det også er morro, så er ikke det poenget her)

 

Jeg for min del har dratt med en kamerat som ikke kan så serlig mye om overklokking, og jeg lar han gjerne holde på med hardwaren jeg tar med. (Og sponset hardware om jeg får pailabbene mine på det.) Han kan ikke så mye om overklokking, men han har læreviljen, og da har en kommet veldig langt i mine øyne.

 

Og det med chief greiene: jeg er veldig enig med deg, og hater å bruke det...

Lenke til kommentar

Viktig info følger!

 

Dere som skal være med på OC raden, nå logge dere inn på Partyticket.net og sette ny seater på billetten deres. Brukernavnet dere skal søke etter er Fixxxer, ved navnet Ola Rundeberget

Forklaring: Du logger inn -> (evt trykker på "The Gathering 2008" i menyen opperst) -> trykker på "Your account" -> ser under "Tickets" og trykker på billettnummeret ditt -> ser på nest nederste rad, kolonne tre, i skjemaet og trykker "Pick new seater" -> Søker på Fixxxer og trykker på "Ola Nordbye Rundberget AkA Fixxxer." Da er det ordnet ;)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Litt usikker på om dette er OT, men uansett... har lyst til å ta med meg endel ting så jeg kan mekke litt hwbotpoeng osv, men om jeg må ta toget er det SVÆRT begrenset hva jeg faktisk kan ta med. Hvis noen har litt plass til overs elns hadde det vært fint å høre fra vedkommende. Bor i Oslo, btw...

Skal ta tog jeg og, fra stavanger. Ved å bruke 2 store kofferter + sekk tror jeg man kan få plass til det meste.

 

Håper ihvertfall jeg får plass til mitt, men det blir sikkert trangt.

 

Litt OT, men.. Har dere opplevd, i nyere tid, at en viss type RAM slutter å fungere med et visst hovedkort? Testet noe RAM jeg hadde på IP35, ingen boot i det hele tatt. Prøvde på IP35-E, funket, funket og på Fox Mars.

 

EDIT: Det var en som ville at jeg skulle ha med et socket a hk.. Skal jeg ta det med? Tar det med vis jeg får plass og du vil det.

 

EDIT2: Det er et Asus A7V133 kort.

Endret av todda7
Lenke til kommentar

1.Torstein Sørnes /todda7

2.Nils Thayanantham /Tharsan

3.Jakop Reistad /hyleape

4.Adrian Jektvik /wheelman

5.Ola Rundberget /olanru

6.Mattis Rundberget /reidun

7.Sindre Aleksander Fjerdingen Gartland / Sagart

8.Knut-Eirik Baade /knopflerbruce

9.Jon Ivar Bæck /pacman

10. Richard Mehland (eller Meland)

11. Thomas Andreè Lian

 

 

Jeg, Pacman og Wheelman trekker oss og fra "cheif"opplegget og blir vanlige deltakere, etter diverse meninger her å der.

Så, da lar jeg skuta styre seg selv og håper på det beste:)

 

 

PS: Hvis noen har god kontakt med Økonom så be han om å kontakte meg angående tørris.

Endret av Olanru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...