Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Info:Hvis dere får tilbud om spons til TG, eller allerede har søkt som noen her har, så be de ta kontakt med meg på: [email protected] Forstått? Vil bare poengtere viktigheten av dette: All spons dere må ha bedt om eller fått tilbud om _må_ avklares med oss (meg olanru eller wheelman), dette er ekstremt viktig på grunn av eksisterende sponsoravtaler. Hvis ikke dette gjøres kan det føre til at vi taper sponsoravtaler, vi gjør ikke dette for og være kjipe, men fordi vi nødig vil miste de avtalene som er på plass. Dette gjelder selvfølgelig ikke hardware dere eventuelt måtte få sponset av venner og familie. Vennlig hilsen Jon Ivar Bæck (nestchief) Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, så som wheelman sa, ta all spons igjennom Han, hvis jeg så mye som ser en plakat / banner fra et annet selskap så tenner jeg på det:)^^ Hvis vi får det som vi vil så får vi 3 av de større hw selskapene til å sponse oss på TG, og da er det greit av vi har de 3 og ikke andre, som da kan føre til at vi mister våre avtaler. Mvh Ola Rundberget(Chief) Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Syns det virker litt rart dette her med sponsingen deres jeg. Om noen vil gi noen hw så føler jeg ikke at dere kan bestemme hva som skal være lov og ikke. Og på tidligere lan så har jo endel hw produsenter stilt med store reklamebannere osv. Men det er jo sjelden vi har fått noe særlig da. Så om feks noen vil gi noen noe hw så syns jeg dere bare skal ta imot absolutt alt dere har muligheten til. Reklamebannere osv får dere heller være litt forsiktige med. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 det var planen, men om de ønsker at vi skal henge opp reklame rundt Rad 1 så får vi gjøre det da. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Syns det virker litt rart dette her med sponsingen deres jeg. Om noen vil gi noen hw så føler jeg ikke at dere kan bestemme hva som skal være lov og ikke. Og på tidligere lan så har jo endel hw produsenter stilt med store reklamebannere osv. Men det er jo sjelden vi har fått noe særlig da. Så om feks noen vil gi noen noe hw så syns jeg dere bare skal ta imot absolutt alt dere har muligheten til. Reklamebannere osv får dere heller være litt forsiktige med. Vel, ganske så enig med deg då eg har problemet... Det ekje så kjekt å seie nei til eit 3870x2 dersom nokon av produsentane eg har sendt mail til vil gje meg eit... Edit: Greit nok med å henge plakatar, men det skal jo vere lov å rette ein takk til Produsenten i overklokkingstråden... Endret 27. februar 2008 av tharshan Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Info:Hvis dere får tilbud om spons til TG, eller allerede har søkt som noen her har, så be de ta kontakt med meg på: [email protected] Forstått? Vil bare poengtere viktigheten av dette: All spons dere må ha bedt om eller fått tilbud om _må_ avklares med oss (meg olanru eller wheelman), dette er ekstremt viktig på grunn av eksisterende sponsoravtaler. Hvis ikke dette gjøres kan det føre til at vi taper sponsoravtaler, vi gjør ikke dette for og være kjipe, men fordi vi nødig vil miste de avtalene som er på plass. Dette gjelder selvfølgelig ikke hardware dere eventuelt måtte få sponset av venner og familie. Vennlig hilsen Jon Ivar Bæck (nestchief) hvem har vi sponsor igjenom? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Asus, OCZ og muligens Intel. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er ikke dere småtroll på skolen?? Vil vi vite noe om hva vi "får" før selve LAN'et, eller blir det attt en avgjørelse på det der og da? @ aspstein: skal du benche pcmark05 har jeg en raidkontroller (samme som på experience, men denne FUNKER! :-) ), har du behov for å låne den? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 De svarene jeg har fått er at de er tilgjengelige på TG, og ønsker å sponse oss. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dere får vite det dere trenger før TG:) akkrurat nå er vi midt i masse greier. Skriver en oppdatering snart, om spons og hva som skjer osv. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 skal kjøpe no ram for TG men ejg står på noen valg nå Corsair Dominator eller Crucial BallistiX eller kansje noen har en bedre ide Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg hadde gått for Dominator. Da med tanke på prisen, og at det ikke er sikkert du får D9GMH i BallistiX Endret 28. februar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) BallistiX, uten tvil ok bestiller et sted i dag, så trenger litt pro's and con's BalistiX kan kjøre høy volt mens Dominator er cheaper høy volt betyr jo stabilitet og god klokk så det er jo en veldig god pro men er det noen andre som har en god ide, trenger 2gb og ikke over 800Kr haha ny OC på ram og CPU hvor kan man finne rekorder for spesifikke CPU'r på luft Endret 28. februar 2008 av Lucifer89 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jo lavere standardspenning jo bedre, får da har man mer å gå på med overklokking. Ville kjøpt dominator brikkene. www.hwbot.org der kan du se CPU scores, det kan du og på http://www.ripping.org/ Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) så jeg får ikke lov til å ha en STOR plakat med Foxconn på..? Endret 28. februar 2008 av **dp** Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Info:Hvis dere får tilbud om spons til TG, eller allerede har søkt som noen her har, så be de ta kontakt med meg på: [email protected] Forstått? Vil bare poengtere viktigheten av dette: All spons dere må ha bedt om eller fått tilbud om _må_ avklares med oss (meg olanru eller wheelman), dette er ekstremt viktig på grunn av eksisterende sponsoravtaler. Hvis ikke dette gjøres kan det føre til at vi taper sponsoravtaler, vi gjør ikke dette for og være kjipe, men fordi vi nødig vil miste de avtalene som er på plass. Dette gjelder selvfølgelig ikke hardware dere eventuelt måtte få sponset av venner og familie. Vennlig hilsen Jon Ivar Bæck (nestchief) dette likner litt på gamle sovjet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 dette likner litt på gamle sovjet.. Det skal jeg si meg enig i, men jeg bare videresender de beskjedene jeg har fått... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jeg har mine tvil om at dere får 5 hk ++.. mao, det blir ikke nok til alle. (litt usikker på hvor mange dere blir). ufattelig dårlig gjort hvis "sjefene" blir sittende med to hk og to cpuer i deres "arrest", mens de andre sitter og klokker P3. og det chief greiene kan dere roe ned med, ler meg i hjel hver gang jeg ser det. (nei, jeg er ikke spesielt misunnelig) beklager en noe krass tone, vil bare at alle skal få være med på leken. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hva har dette å si for "vanlig" benching? Er ikke noen begrensning på annen HW jeg kan bruke, eller? Forøvrig bør jo selvfølgelig HW deles noenlunde jevnt og rettferdig. Er det KLOKKEREKKA som blir sponset er det KLOKKEREKKA som skal bruke delene, ikke noen få utvalgte. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hva har dette å si for "vanlig" benching? Er ikke noen begrensning på annen HW jeg kan bruke, eller? Forøvrig bør jo selvfølgelig HW deles noenlunde jevnt og rettferdig. Er det KLOKKEREKKA som blir sponset er det KLOKKEREKKA som skal bruke delene, ikke noen få utvalgte. Er jo ikke problem å la hw gå på rundgang.. Man bencher ikke i 3 dager på samme CPU liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå