Carl Sagan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 som sagt tidligere, ikke spør andre nettbutikker etc, vi blir sponset av ASUS, OCZ og etter all sannsynlighet Intel så det rekker nok:) Vil legge til en ting. Vi vet ikke hva vi får fra Asus og OCZ, de har foreløpig bare sagt at de virker interresert og at de er tilgjengelige under TG - SponsChief Ganske nice da. Hva skjer med hardwaren etter arrangementet, om den fortsatt er i live? OT Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Om noen vet om en billett ekstra, så har jeg en kompis som har lyst å være med til TG.. Han skal ikke være med på OC-rekka.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 som sagt tidligere, ikke spør andre nettbutikker etc, vi blir sponset av ASUS, OCZ og etter all sannsynlighet Intel så det rekker nok:) Vil legge til en ting. Vi vet ikke hva vi får fra Asus og OCZ, de har foreløpig bare sagt at de virker interresert og at de er tilgjengelige under TG - SponsChief Ganske nice da. Hva skjer med hardwaren etter arrangementet, om den fortsatt er i live? Hvem vet? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 som sagt tidligere, ikke spør andre nettbutikker etc, vi blir sponset av ASUS, OCZ og etter all sannsynlighet Intel så det rekker nok:) Vil legge til en ting. Vi vet ikke hva vi får fra Asus og OCZ, de har foreløpig bare sagt at de virker interresert og at de er tilgjengelige under TG - SponsChief Ganske nice da. Hva skjer med hardwaren etter arrangementet, om den fortsatt er i live? Hvem vet? 50/50 meg og deg, så sier vi ingenting til de andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 50/50 meg og deg, så sier vi ingenting til de andre? du sa nettopp det til alle andre... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 50/50 meg og deg, så sier vi ingenting til de andre? du sa nettopp det til alle andre... Ånei! Tror dere at det blir noe QX9770 eller QX9650 "pog"? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 The Ghost har QX9650 hvertfall, håper vi får låne den. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 The Ghost har QX9650 hvertfall, håper vi får låne den. Er det ikke den som bugger? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 The Ghost har QX9650 hvertfall, håper vi får låne den. Er det ikke den som bugger? hvis dere er snille kan dere kanskje låne min QX. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 The Ghost har QX9650 hvertfall, håper vi får låne den. Er det ikke den som bugger? hvis dere er snille kan dere kanskje låne min QX. Du kan sikkert få litt vaselin av oss Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 The Ghost har QX9650 hvertfall, håper vi får låne den. Er det ikke den som bugger? hvis dere er snille kan dere kanskje låne min QX. Det å være snill, betyr det at jeg må kjappe meg enda mer med det hovedkortet? :!: Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 og btw.. man får aldri nok hw.. tviler på at dere får 10hk av asus og 10 cpuer av intel. dere er vel ti som skal klokke? spør alle butikkene dere kommer over, og vær saklig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 The Ghost har QX9650 hvertfall, håper vi får låne den. Er det ikke den som bugger? hvis dere er snille kan dere kanskje låne min QX. Du kan sikkert få litt vaselin av oss Noe sier meg at den der var på en viss måte hintet til meg... (tenke tilbake på den berømmelige butikkturen jeg og ghost tok under TEX... ) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) og btw.. man får aldri nok hw.. Amen! Endret 25. februar 2008 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 AMEN Knoplerbruce!!! Fy feen så mange cpuer på en gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 AMEN Knoplerbruce!!!Fy feen så mange cpuer på en gang! Jeg har fler... Har en liten skuffeseksjon fylt opp nå, er vel ca. 150-160 stykker jeg har nå... Dog, knopflerbruce slår meg på samlet kraft... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Knopflerbruce har vel endå fleire CPU vel...? Edit: Må eg takke nei dersom nokon vil sponse meg eller...? Endret 26. februar 2008 av tharshan Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Må eg takke nei dersom nokon vil sponse meg eller...? Nei, det må du ikke :!: Bare gjem HW'en når Asus\OCZ\Intel kommer forbi rekka Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det va ein god ide Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Må eg takke nei dersom nokon vil sponse meg eller...? Nei, det må du ikke :!: Bare gjem HW'en når Asus\OCZ\Intel kommer forbi rekka kansje plasere min gamle athlon 64 i pcn hehe eller overklokke og drepe det jeg har og håpe på sympati Endret 26. februar 2008 av Lucifer89 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Info: Hvis dere får tilbud om spons til TG, eller allerede har søkt som noen her har, så be de ta kontakt med meg på: [email protected] Forstått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå