WheelMan Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Skal ikke ta med litt mere da? Tror han har nok problemer med og få stabla alt det der inn i en eller anen form for transport Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skal ikke ta med litt mere da? Tror han har nok problemer med og få stabla alt det der inn i en eller anen form for transport Har fått flere tilbud om å bli kjørt opp Håper det løser seg med plass. Er jo ikke kjempestore de agp-kortene heller da, problemet er vel hovedkortene og å få med seg kabinett og skjerm dit (må nesten ha en skikkelig pc der også, til spilling og hwbot) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Oppdaterte hwlista litt btw. På tide å justere oppløsninga, folkens Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Oppdaterte hwlista litt btw. På tide å justere oppløsninga, folkens Blir sliten etter ctrl+scroll *massere fingre* Forresten, er det noen som har en IDE RAID kontroller? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Oppdaterte hwlista litt btw. På tide å justere oppløsninga, folkens Blir sliten etter ctrl+scroll *massere fingre* Forresten, er det noen som har en IDE RAID kontroller? Har en Highpoint Rocket 133, om det hjelper noe... Heter jo ikke RocketRAID, så aner ikke om den støtter det eller ikke, finn det ut sjæl Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Har en Highpoint Rocket 133, om det hjelper noe... Heter jo ikke RocketRAID, så aner ikke om den støtter det eller ikke, finn det ut sjæl Det er bare RocketRAID versjonen som støtter RAID Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Men hva skal du med et IDE RAID-kort da? Du tjener ingenting i 3DMark på det hvertfall... Eneste formålet må være skyhøy PCI-E frekvens og PCMark05? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Men hva skal du med et IDE RAID-kort da? Du tjener ingenting i 3DMark på det hvertfall... Eneste formålet må være skyhøy PCI-E frekvens og PCMark05? Benche, eneste benchediskene jeg har PCI-E frekvens går vel på S-ATA og ikke IDE? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Men hva skal du med et IDE RAID-kort da? Du tjener ingenting i 3DMark på det hvertfall... Eneste formålet må være skyhøy PCI-E frekvens og PCMark05? Benche, eneste benchediskene jeg har PCI-E frekvens går vel på S-ATA og ikke IDE? Ja, akkurat det jeg mente. Eneste formålet med IDE RAID må være å få god HDD-score(pga RAID) og grafikkscore(pga. høy PCI-E, om det har noe å si i PCMark?) i PCMark05? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Ja, akkurat det jeg mente. Eneste formålet med IDE RAID må være å få god HDD-score(pga RAID) og grafikkscore(pga. høy PCI-E, om det har noe å si i PCMark?) i PCMark05? Ja, noe sånnt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Da har jeg finni stepping på opteronen jeg skal ta med CCBBE 0615DPMW, ser ut som den skal være ganske bra. Noen som vet om den coldbugger? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da har jeg finni stepping på opteronen jeg skal ta med CCBBE 0615DPMW, ser ut som den skal være ganske bra. Noen som vet om den coldbugger? Den bugger ganske bra ja, men helt eksakt er umulig å vite. Sub-zero blir vrient med høy fsb, med mindre din er av de bedre på det viset. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Noen som reiser fra stavanger? EDIT: Første gang på meg.. Noe jeg trenger å vite? Møte opp før tiå? Noe spesielt jeg må ha med( har sett pakkelistene ja) Andre ting? Endret 24. februar 2008 av todda7 Lenke til kommentar
Marius WL Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kan noen av dere som er seater eller annet ansvarlig for de som skal på TG av dere vennligst ta kontakt med meg? Marius aka liten - Event:Organizer TG08 mobil: 40242495 mail : [email protected] msn: [email protected] Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Oppdatering: Er i kontakt meg ASUS, OCZ og Intel om spons. Asus og OCZ har sagt ja, mens Wheelman venter på svar fra Intel, etter det jeg har hørt. Men INGEN andre selskap/butikker enn de 3 der. Seatinga er i orden, og jeg fyller nitro:) Så bare slapp av de 20 siste dagene:) Endret 25. februar 2008 av Olanru Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Oppdatering: Er i kontakt meg ASUS, OCZ og Intel om spons. Men INGEN andre selskap/butikker enn de 3 der. Seatinga er i orden, og jeg fyller nitro:) Så bare slapp av de 20 siste dagene:) Er det LN2 til alle som betaler, eller er dette fordelt på en eller annen måte? Kunne trengt noen liter til litt AMD benching, vil ha overall WR Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vi betaler ca 300-400 kr ekstra for plassen OG for LN2/tørris Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vi betaler ca 300-400 kr ekstra for plassen OG for LN2/tørris OK. Regner med at det blir jevnt fordelt da ;-) Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 som sagt tidligere, ikke spør andre nettbutikker etc, vi blir sponset av ASUS, OCZ og etter all sannsynlighet Intel så det rekker nok:) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 som sagt tidligere, ikke spør andre nettbutikker etc, vi blir sponset av ASUS, OCZ og etter all sannsynlighet Intel så det rekker nok:) Vil legge til en ting. Vi vet ikke hva vi får fra Asus og OCZ, de har foreløpig bare sagt at de virker interresert og at de er tilgjengelige under TG - SponsChief Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå