WheelMan Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Skjønte'n ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skjønte'n ikke 250Gb disk for 599? i rest my case... Har forresten fått tak i en ny s775 cpu i dag: Pentium D 820 og har kjøpt meg en 6600GT og et 7950GX2 til en billig penge gjennom kamerater... så disse vil nok også dukke opp på tg... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det sier jo litt om butikken når de faktisk svarer på en mail som inneholder harddiskminne og internminne da.... og de svarer med seagate eller samsung:) det er intet som heter harddiskminne! kanskje internminne men uansett:) hvertfall ikke interminne på 250gb:P Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Mye rart som er ute og går, ja men man må jo nesten gi et slags svar da, selv om det er greit å spørre hva kunden mene ri sånne rare situasjoner. Er forøvrig en på xs som har i sigget sitt noe han kopierte fra en chat en plass. Lyder ca sånn: "you gotta help me, man. copywaza and cdt, where can I dl those??" Når vi er inne på teite ting I rest my case... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 BTW, korleis skal vii "sikre" plassen for tjuveri når vi skal sove? Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 BTW, korleis skal vii "sikre" plassen for tjuveri når vi skal sove? Det blir nok sikkert nesten alltid noen som er våkne...det at det er nære scenen er kansje en fordel med tanke på å bli frastjelt ting og tang...? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) og har kjøpt meg en 6600GT og et 7950GX2 til en billig penge gjennom kamerater... så disse vil nok også dukke opp på tg... Endelig noen som skal tyne GX2 ordentlig. Jeg har vannblokker som jeg har laget til det kortet hvis du er interessert Pac-Man. Da bør WR være innenfor rekkevidde. Bare vær obs på at disse kortene dør ekstremt lett hvis du kjører litt høy volt. Endret 29. januar 2008 av aspstein Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) og har kjøpt meg en 6600GT og et 7950GX2 til en billig penge gjennom kamerater... så disse vil nok også dukke opp på tg... Endelig noen som skal tyne GX2 ordentlig. Jeg har vannblokker som jeg har laget til det kortet hvis du er interessert Pac-Man. Da bør WR være innenfor rekkevidde. Bare vær obs på at disse kortene dør ekstremt lett hvis du kjører litt høy volt. Jeg er intressert i og få vann på det kortet, problemet er at jeg for tiden verken har vannkjøling eller økonomi til og investere i god vannkjøling... Kunne vært intressant og hivd en waterchiller i samme loop som det 7950GX2 kortet, det virker for meg som den beste måten og få til lave temperaturer på det kortet. Det får bli den dagen jeg har råd til vannkjøling og waterchiller Endret 29. januar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er intressert i og få vann på det kortet, problemet er at jeg for tiden verken har vannkjøling eller økonomi til og investere i god vannkjøling... Kunne vært intressant og hivd en waterchiller i samme loop som det 7950GX2 kortet, det virker for meg som den beste måten og få til lave temperaturer på det kortet. Det får bli den dagen jeg har råd til vannkjøling og waterchiller Jeg har noen GPU poter som passer og, men da må du kjøpe det Swiftech settet fra Microplex slik at du får noen centimeter ekstra plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har noen GPU poter som passer og, men da må du kjøpe det Swiftech settet fra Microplex slik at du får noen centimeter ekstra plass. Faktisk så var det planlagt og kjøpe det spacersettet, siden jeg ikke liker og ha begge PCBene så tett med tanke på luftgjennomstrømming. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Når det gjelder tjuveri og TG så må dere være obs. Økonom ble frastjålet en PSU på TG07, selv om den lå bak låste gjerder. Mange blir langfingra når de ser så mye utstyr på en plass. Ting som cpuer osv, er i alle fall lett å rappe med seg når de ligger på bordet. Det er heller ikke så smart å la de slenge rundt, lette rundt i flere timer etter en 6850 på TX, men den hadde lurt seg ned i sprekken på en hovedkorteske. Uansett, hver forsiktig og hold oversikt på hvor dere legger tingene deres. Og ikke minst hver kompis med han ved siden av og hold ett øye med tingene hans når han er borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 med tanke på tidligere erfaringer fra TG kan jeg gi disse rådene: er det ting dere er redd for at skal bli stjålet, så legg det et sted ut av syne, en bag under bordet dere kan legge tingene i er ikke en dum ide. (nå kan det riktignok være vanskelig og legge et hk/skjermkort med påmontert kjølerør ned i en bag, men og ta av kjølerøret burde ikke koste mange ekstra kalorier.) Og bli kjent med sidemannen er også en veldig god ide, og få han til og holde et halvt øye med tingene når du sover/dusjer/spiser og lignende. Det er viktig og tenke på at de fleste tyveri på TG skjer fordi tyven har mulighet til det, og ser at tingen lett kan rappes med seg i et uoppmerksomt øyeblikk, derfor er det viktig og få de tingene en er redd for ut av syne, slik at de er vanskelig/umulig og få øye på. Da har en sikret seg mot de fleste tyvene. Nå kan riktignok tyveri enda forekomme, men følger en rådene over er jeg ganske sikker på at alle av oss kommer gjennom tg uten frastjelt hardware, noe som hadde vært veldig synd. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Det er ikke værre enn å legge all hardwaren i tørris, så må de får folk me lange fingrer ødelagte fingrer. Hvor stort bordareale for vi, og hvor mye strøm? Endret 29. januar 2008 av todda7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Det er ikke værre enn å legge all hardwaren i tørris, så må de får folk me lange fingrer ødelagte fingrer. Er nok lett og rappe med seg hw som ligger i tørris uten og skade hendene, siden en kan stikke hånda ned i tørris i korte perioder uten og ødelegge hendene. På TX puttet til og med noen av oss tørris i munnen, deriblant meg... Men det skal nevnes at tørris er en genial drikkekjøler hvis en vil ha kald drikke fort... Endret 29. januar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 og har kjøpt meg en 6600GT og et 7950GX2 til en billig penge gjennom kamerater... så disse vil nok også dukke opp på tg... Endelig noen som skal tyne GX2 ordentlig. Jeg har vannblokker som jeg har laget til det kortet hvis du er interessert Pac-Man. Da bør WR være innenfor rekkevidde. Bare vær obs på at disse kortene dør ekstremt lett hvis du kjører litt høy volt. Jeg er intressert i og få vann på det kortet, problemet er at jeg for tiden verken har vannkjøling eller økonomi til og investere i god vannkjøling... Kunne vært intressant og hivd en waterchiller i samme loop som det 7950GX2 kortet, det virker for meg som den beste måten og få til lave temperaturer på det kortet. Det får bli den dagen jeg har råd til vannkjøling og waterchiller Jeg kjøper waterchillern til Fluesopp snart, hvis jeg får fraktet den opp og ned er det ikke noe stress å ta med den også. Ang tyveri så håper jeg at det alltid er en eller to som sitter og bencher ved bordene, så det er en viss kontroll med hvem som rusler rundt. Jeg lever på cornflakes og syltetøy for å få råd til mye av utstyret, og det blir blodig om jeg tar noen ikke-klokkere i å stappe en WR-cpu nedi lomma. Forørvig var det en som tok en "prctical joke" sist, dvs å rappe mobilen min og levere den tilbake etter at jeg hadde lett en stund. Det er ikke en god anlending til den type morsomheter (som godt kunne vært artig et sted hvor man ikke er konstant redd for at ting skal bli borte). Og pass på nøklene også, en gang på eXp falt de ned fra bordet en gang jeg var borte et sekund. Noen plukket de opp og ga dem til vakta. Tok litt tid før jeg fant ut hvor de var havnet. I tillegg rappet noen nøklene mine mens de lå under hodeputa(!). Fant de igjen under noen store matter 50 meter unna, men frykter det går verre neste gang. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 *host* sparke igang tråden igjen *host* Skal jeg (eller noen andre for den saks skyld) mekke en tråd hvor folk lister opp utstyret de skal ta med på TG, så vi har en liten oversikt over hva slags greier vi f.eks. kan skaffe oss noen hwbot-poeng på? Eller går det an å ta det her. Får en ny pakke fra tyskland snart, btw. Hehe. Og en noe mindre en fra statene. Skal mekke liste selv når de dukker opp om et par uker. BLir nok som på exp litt mer enn jeg rekker å teste, tror jeg. Apropos, hvis noen har lyst til å klokke 939 og mangler en CPU kan de sende meg en PM. Skal selge unna noen brukbare singlecores nå, som ikke nådde HEEELT opp (men som fortsatt har plenty av potensiale) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 *host* sparke igang tråden igjen *host* Skal jeg (eller noen andre for den saks skyld) mekke en tråd hvor folk lister opp utstyret de skal ta med på TG, så vi har en liten oversikt over hva slags greier vi f.eks. kan skaffe oss noen hwbot-poeng på? Eller går det an å ta det her. Kan vel lage noen spoilers i 1.post? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvor får man bestillt billeter til TG?, vis dem var noen igjenn... Er ikke noen bestemmt "rekke" jeg vil sitter, har alderi vert på TG før... Hadde vet moro å kansje fått hjelp til å overklokka 3X8800GTX i Tri-Sli og en E8500 Klarer ikke å overklokke 8800GTX i SLi og min E6850 engang (men regner nesten med at det er utsolgt, siden det er så mange som snakker om TG) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Er nok utsolgt for lengst Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg lager en tråd som omhandler hva vi tar oss med på TG:) Linker den straks nå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry10500318 Endret 5. februar 2008 av Olanru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå