Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere får plass på rad 1, samt ekstra bord for visning av deres kunnskaper langs tribunen. Dette blir ikke 100% rett foran scenen slik jeg har sett det for meg, men helt på enden av raden (motsatt side av inngang for de av dere som er kjent).

 

Det blir der hovedscene, gamescene, 5vs5, 1vs1 og annet - og et område for OC.

 

Hvis det er noe annet dere lurer på kan dere jo alltids spørre :-)

Lenke til kommentar
Så det blir sånn "ta med alt du eier og har"-opplegg her også? :p

Ja, noe sånnt :wee:

Det gjelder for de andre og ikke deg Knopflerbruce. Vikingskipet har dessverre ikke plass til så mye hw...

Pac-man har også det problemet, tror jeg :ph34r:

 

Pacman har et større problem enn meg, har ikke han slot-style CPUer? De er jo like store som et low-profile skjermkort :p

 

Vet ikke om jeg gidder ta med alt da, tok med 40 chip'er sist, og hadde ikke i nærheten av tid nok ti lå teste alt. Men om det er noen som har lyst til å teste noen av reserve-CPUene er det jo ikke noe i veien for at jeg kan ta med noe ekstra.

 

Apropos skjermkort, fikk litt dilla på halvgamle skjermkort forrige uke (klokka mitt 6800 40% på luft :p) så tar nok med noen sånne også, hehe. Har sin sjarm det også, ble jo satt WR på x550 sist husker jeg.

Lenke til kommentar

Plassering blir på rekke nr 1, til venstre for scenen, sett fra scenen. Vi får god plass til å gjøre det vi skal gjøre der.. Når det kommer til tørris, er det bedre hvis jeg får mekle litt med Tess.. kr 50 pr kilo er ALT for mye.. Jeg skal få ned denne prisen betraktelig.. så dette lar seg helt sikkert fikse..

Nitro tar jeg hånd om, og har planer om å ta med ca 400 liter..

 

Hvis det er noen som trenger Nitro rør (evt. tørris) så er det bare å sende meg en PM, da jeg har tilsammen 3 meget meget gode rør som jeg skal kvitte meg med... Disse er alle solide gode kobber, kobber/alu rør, som alle gjør jobben perfekt....

 

Det å klokke med tørris eller LN2 uten et godt rør er ganske trøstesløst....

Lenke til kommentar
Plassering blir på rekke nr 1, til venstre for scenen, sett fra scenen. Vi får god plass til å gjøre det vi skal gjøre der.. Når det kommer til tørris, er det bedre hvis jeg får mekle litt med Tess.. kr 50 pr kilo er ALT for mye.. Jeg skal få ned denne prisen betraktelig.. så dette lar seg helt sikkert fikse..

Nitro tar jeg hånd om, og har planer om å ta med ca 400 liter..

 

Hvis det er noen som trenger Nitro rør (evt. tørris) så er det bare å sende meg en PM, da jeg har tilsammen 3 meget meget gode rør som jeg skal kvitte meg med... Disse er alle solide gode kobber, kobber/alu rør, som alle gjør jobben perfekt....

 

Det å klokke med tørris eller LN2 uten et godt rør er ganske trøstesløst....

 

Mulig jeg kunne trengt et rør, har en kamerat som har et, men vet ikke om han skal bruke det selv. Skal jo seff testes på AMD (hvertfall i utgangspunktet), så må jo ikke ha den aller beste kjøleevnen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så det blir sånn "ta med alt du eier og har"-opplegg her også? :p

Ja, noe sånnt :wee:

Det gjelder for de andre og ikke deg Knopflerbruce. Vikingskipet har dessverre ikke plass til så mye hw...

Pac-man har også det problemet, tror jeg :ph34r:

 

Pacman har et større problem enn meg, har ikke han slot-style CPUer? De er jo like store som et low-profile skjermkort

 

Jeg føler meg truffet her... :p

 

Vurderer faktisk og ikke ta med meg slot1 cpuene mine på TG, siden jeg ikke vet om jeg orker og klokke det på tg.

 

Men når det er sagt, så er slot1 hovedkortet mitt ferdig isolert, så muligens jeg tar det med hvis det folk her føler det er noe vits.

 

Selv tror jeg at jeg ikke tar med meg så mye HW, siden jeg skal ha pcen i profilen oppe og gå under TG (må få dratt nytte av nedlastningshastighetene en får der...:p ) Men tror jeg satser klokking på olanru sin hw, samt noe socket a...

 

Har også en pentium D 820 som skal taes med...

Lenke til kommentar
Klarer vi 5.20 Ghz på Q6600 min eller :thumbup:

Da har vi en WR til :cool:

Batch? ^^

Om du spør etter batch-kode greiene:# L726B104...Greier 4Ghz på luft uten angstrengelser...så 5 kan muligens gå med litt hardere kjøling :thumbup:

Er som regel ikke hva de gjør på luft som sier hva disse cpuene klarer under ekstremkjøling.

Det som betyr noe er hvor mye fsb de tåler. Og for å benche på 5,2GHz på en Q6600 så må du altså opp i 578 fsb sånn ca. Og det vet jeg ikke om jeg har sett på en quadcore cpu noengang...

Test max fsb på luft først, det vil si litt om hvor langt du kommer.

Lenke til kommentar
Klarer vi 5.20 Ghz på Q6600 min eller :thumbup:

Da har vi en WR til :cool:

Batch? ^^

Om du spør etter batch-kode greiene:# L726B104...Greier 4Ghz på luft uten angstrengelser...så 5 kan muligens gå med litt hardere kjøling :thumbup:

Er som regel ikke hva de gjør på luft som sier hva disse cpuene klarer under ekstremkjøling.

Det som betyr noe er hvor mye fsb de tåler. Og for å benche på 5,2GHz på en Q6600 så må du altså opp i 578 fsb sånn ca. Og det vet jeg ikke om jeg har sett på en quadcore cpu noengang...

Test max fsb på luft først, det vil si litt om hvor langt du kommer.

Får gjøre noen forsøk ;)

Er relativt sinnsykt med 578 FSB når du sier det på den måten^^ hehe

Lenke til kommentar

Mens vi venter til TG08 kan jeg imens legge ut noe jeg kom over, vet det er OT men en latter skader ikke:)

 

Kunde skrev:

Hei. Har dere noen gode tilbud på harddiskminne eller internminne på en ca 200gb? Takker for all respons. mvh *********

 

 

Butikk svarte:

Den jeg vil anbefalla er en Seagate 250GB, SG250GB , for 599:- hvis du bestiler den genom vårt kundesenter.

 

Hardiskminne? Internminne? :dribble:

Endret av Olanru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...