Olanru Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da stenges lista snart. Om det ikke har skrevet seg på noen fler innen torsdag førstkommende sendes lista til Stoolman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bare en liten oppfordring til alle her: Skal dere være med og dere ikke er sikre på om dere er påmeldt så send en PM til enten meg eller olanru, så skal vi sjekke det opp. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har sikkert spurt mange ganger.. Men.. Jeg er påmeldt, ikke sant? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Legger ut lista her over de som er med inkl navn osv Så får dere sjekke at dere er på lista:) 1.Torstein Sørnes /todda7 2.Nils Thayanantham /Tharsan 3.Jakop Reistad /hyleape 4.Adrian Jektvik /wheelman 5.Ola Rundberget /olanru 6.Mattis Rundberget /reidun 7.Sindre Aleksander Fjerdingen Gartland / Sagart 8.Knut-Eirik Baade /knopflerbruce 9.Jon Ivar Bæck /pacman 10. Richard Mehland (eller Meland) 11. si ifra da om dere ikke er der:P Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 er det for sent og melde seg på? ellers så blir jeg gjerne med Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 ja det er intet problem:) Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hva innebærer dette da? At vi er med dere og overklokker litt? Skal ikke sitte med HW rekka i år, men vil gjerne melde meg på her likevel om det går bra? Altså skal sitte med et par kompiser på survivors rekka, så lurte på om jeg kunne komme innom dere en gang iblant og overklokke=) Har en 4400+ X2 og en gammel AMD Firebird eller noe sånt. Har vel en P4 liggende en plass her og. Endret 21. januar 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva innebærer dette da? At vi er med dere og overklokker litt? Skal ikke sitte med HW rekka i år, men vil gjerne melde meg på her likevel om det går bra? Det går ut på at en sitter sammen med "oss" og overklokker, utveksler erfaring og lignende. Tror det skulle gå bra og melde seg på nå, men jeg kan ikke love noe. Skal se og få liv i olanru i løpet av dagen... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da må jeg dessverre melde pass jeg, siden jeg allerede har meldt meg på hos survivors. Si ifra her om dere har noen store prosjekter på gang, så kommer jeg bort til dere og ser på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da må jeg dessverre melde pass jeg, siden jeg allerede har meldt meg på hos survivors. Si ifra her om dere har noen store prosjekter på gang, så kommer jeg bort til dere og ser på! Den er grei... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Korleis blir dte med seatinga? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 sender en mail til stoolman straks om hvem som er med, det er det. han tar seg av seatinga osv. bare alle har forstått at de må ha med ca 350-400kr ekstra:P 100-150 for ekstra plass + 150kr for nitrogen/tørris Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så då må eg nødvendigvis velge han som seater? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så då må eg nødvendigvis velge han som seater? Måtte man velge seater før man bestilte billetten? Vis ikke, hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så då må eg nødvendigvis velge han som seater? Måtte man velge seater før man bestilte billetten? Vis ikke, hvor gjør jeg det? nei, det måtte du ikke. Når de har navnet ditt så blir du satt på OC rekka... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Men eg har tre billetta, og berre eit av dei skal eg bruke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Men eg har tre billetta, og berre eit av dei skal eg bruke... Du kan velge seater individuelt på alle bilettene, en trenger ikke og ha samme seater på alle Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ja, det veit eg, men i tillfelle stolman som laga det til, så veit han at dte er berre eit billett som skal ha plass på overklokkingsrekka Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Da har Sturla ordnet rekke:) Vi sitter på Rad 1 jeg har sendt mail med liste så han setater oss om ikke så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå