Carl Sagan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da tar jeg det som at det ikke blir flere enn 4 på raden....Skuffende Men da blir det god plass, samt 200kg/4 = 50kg tørris hver Synes det er litt "feigt" at dere kjøper vanlige plasser, vis dere skal være på overklokkingsrekka(eller har jeg misforstått?) Men jo flere jo bedre selvfølgelig. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 de må betale for vanlige plasser + tilegget(for oc rekka) 150kr elns men herregud, 150 kr er lommerusk Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 de må betale for vanlige plasser + tilegget(for oc rekka) 150kr elns men herregud, 150 kr er lommerusk 150 var ingenting nei.. Så får meg 500kr jeg. Får vi bare med større plass + strøm, eller er tørris, vaselin osv osv også inngått i prisen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ola, er det for sent og slenge seg på OC raden? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei... bare å slenge seg på Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da fikk jeg endelig betalt og ordna de greiene! Var en lettelse as! Hadde 1 time igjen av fristen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Nei...bare å slenge seg på Me happeeey Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 I'm in! Står i kø... Nr. 737 atm. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Får vi bare med større plass + strøm, eller er tørris, vaselin osv osv også inngått i prisen? lurer jeg også på...? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Vi trenger 3-4 stykker til! Eller så er det ingen vits å ha noe oc rad hvis det ikke blir noen fler med..... og en ting til: vi må ha en kronerulling for tørrisen og nitro. stoolman får det veldig billig så jo mer penger vi får ut av kronrullinga jo mere tørris og nitro. så få ut fingeren! Endret 7. januar 2008 av Olanru Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Billetten er kjøpt og betalt, men hva må jeg gjøre for å havne på oc rekka? *gruble* Liker ikke å leke meg med tørris og aceton midt oppe blant "noobsa" Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Billetten er kjøpt og betalt, men hva må jeg gjøre for å havne på oc rekka? *gruble* Olanru tar sikkert hintet og du er antageligvis allerede satt opp på rekka Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 trenger bare navnet ditt knopflerbruce:) så orner jeg resten = Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eg har berre betalt for tg billetten. korleis skal eg betale resten? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal høre med tamw om han vil sitte der, om det fortsatt trengs fler folk. Men hvor mange er det som har meldt seg på klokkerekka btw? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror det er rundt 8 stykker nå. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) vi er 9 nå. Snakket med Stoolman igår: Dette er saken nå - Kronrulling(insamling) av penger som jeg samler inn av dere på TG og gir videre til Stoolman slik at han får betalt for Nitro og tørris. Ønsker at dere legger inn en 100-150kr ekstra i tilleg til de 100-150kr vi må betale for oc rekka plass - Jeg får spesialopplæring av Stoolman til å fylle over fra 160l til 30literen. så det er i boks hvertfall. - Tilsammen blir den en 200-350 kr maks ekstra for OC plass og kjøling :!: Endret 9. januar 2008 av Olanru Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er med på den jeg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå