Olanru Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg trenger flere enn 2 folk på lista.... ja jeg vet at dere har hangover osv fra nyttårsaften men å få lista sendt til stoolman hadde vært greit å Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Nyttårsaften?, hangover? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg trenger flere enn 2 folk på lista....ja jeg vet at dere har hangover osv fra nyttårsaften men å få lista sendt til stoolman hadde vært greit å Som avtalt på MSN er jeg med. Nyttårsaften?, hangover? Er det noe du ikke har fått med deg? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du har vel meg på lista? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg skal i militæret om 2 uker, og er ikke helt sikker på når jeg får perm enda! Er det mulig å sende deg en e-post eller noe når jeg vet noe mer? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg skal i militæret om 2 uker, og er ikke helt sikker på når jeg får perm enda!Er det mulig å sende deg en e-post eller noe når jeg vet noe mer? ja: [email protected] tharsan e på lista Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ok. Jeg setter frist for levering av lista. Jeg levere den fredag neste uke...så de som jeg ikke har fått betalt status og navn før fredag neste uke, ja... så raska på nå Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ok. Jeg setter frist for levering av lista. Jeg levere den fredag neste uke...så de som jeg ikke har fått betalt status og navn før fredag neste uke, ja... så raska på nå Bare å stryke meg fra lista ser det ut til, får nok ikke perm så jeg kan være med på tg i år heller:( Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ok. Jeg setter frist for levering av lista. Jeg levere den fredag neste uke...så de som jeg ikke har fått betalt status og navn før fredag neste uke, ja... så raska på nå Betaling.. Hvem hva hvor mye til hvem? Eller tenker du på TG billetten? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Da har jeg kjøpt billett EDIT: Takk til Pac-Man, som ga meg en av reserveplassene han ikke trengte Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Da har jeg kjøpt billett EDIT: Takk til Pac-Man, som ga meg en av reserveplassene han ikke trengte Woho, da blir vi ihvertfall 3 på overklokkingsrekka i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Da har jeg kjøpt billett EDIT: Takk til Pac-Man, som ga meg en av reserveplassene han ikke trengte Du leste ikke den lille skriften på avtalen? siden jeg var så snill og lot deg kjøpe billett via meg, har du nettopp samtykket i og være min vaselin-bitch under hele TG... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hvem skal overklokke her på TG da i det minste??? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tror muligens jeg skal dit for å overklokke. Men skal ikke på overklokkingsrekka, men kommer sikkert en tur bort og sier hei. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tror muligens jeg skal dit for å overklokke. Men skal ikke på overklokkingsrekka, men kommer sikkert en tur bort og sier hei. ikkje nokon klokking?????? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 joda, men skal snakke med stoolman om hva vi gjør nå Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jeg kommer til å sitte på Overklokkingsrekka som har vert planlagt her i tråden i lang, lang tid. Er nr 70 i køen og kjøper bilett med en gang det er min tur... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Da har jeg kjøpt billett EDIT: Takk til Pac-Man, som ga meg en av reserveplassene han ikke trengte Du leste ikke den lille skriften på avtalen? siden jeg var så snill og lot deg kjøpe billett via meg, har du nettopp samtykket i og være min vaselin-bitch under hele TG... Jeg skrev aldri under? GHOOOOOOOOST! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Da har jeg kjøpt billett EDIT: Takk til Pac-Man, som ga meg en av reserveplassene han ikke trengte Du leste ikke den lille skriften på avtalen? siden jeg var så snill og lot deg kjøpe billett via meg, har du nettopp samtykket i og være min vaselin-bitch under hele TG... Jeg skrev aldri under? GHOOOOOOOOST! Jeg er en mester på og forfalske signaturer, dessuten så er du i min makt nå, skulle du motsette deg tar jeg og setter meg som user på biletten din... Ergo, du har ikke noe du kan gjøre for og forhindre det. Ghost er egentlig bare glad for at han slipper og være bitchen min, etter hva jeg vet skal han ikke engang på tg... Endret 4. januar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da tar jeg det som at det ikke blir flere enn 4 på raden.... Skuffende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå