Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
hmm, det var kjedeleg...:(

ja... men det positive er at vi vil få pengene tilbake enten på tg08 eller tg09 (er ikke sikkert myndighetene svarer før tg08), dette blir da i form av noe dyrere i goodiebagen eller andre ting på selve lanet...:)

men dette er litt ot, det finnes en egen god tg08 tråd her på forumet under kategorien "lan-parties"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
ok, det er godt mogleg at eg er med :D Virka som om at pappa er villeg til å sponse billett til emg :D

bra, jeg vil gjerne se de folkene som har hengt i denne tråden...:) (til tross for at jeg har møtt deg før...)

Personlig så tror jeg ikke at jeg blir med på overklokkingsrekka, ikke på grunn av prisen. Men på grunn av at jeg skal dra sammen med noen kamerater, og det kan godt hende det er siste gangen vi får dratt samlet på TG. Jeg tenkte først og være begge steder, men jeg tror det blir for stressende. Jeg kommer uansett selvfølgelig til og henge en god del rundt dere...:)

Lenke til kommentar

Problemet slik jeg ser det er slik at er dere heldige får de som skal sitte på overklokkingsrekka litt bedre plass enn resten.

Men hvis mesteparten skal sitte andre plasser og bare bort å benche på overklokkingsrekka så blir det jo enda mindre plass. Og da vil det bli veldig trangt om plassen.

Og det var et par som prøvde seg på å sitte med andre og så bare bort å klokke med oss. Men det endte vel nesten omtrent opp med at de ikke satt på plassen sin i det hele tatt. :p

Lenke til kommentar

Er det sånn at jeg må ha en helt ekstremt overklokket og rå pc hvis jeg skal få lov å sitte med dere gutta eller?

Skal ha med meg endel prossesorer og hoverdkort osv. Men jeg kommer bare hvis jeg får sitte sammen med dere på overklokkingsrekka, da jeg ikke kjenner noen der og gjerne vil bli kjent med dere klokkerne! :cool:

Står vel på lista som ble satt opp her, men vil bare få det bekreftet før jeg kjøper billett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det sånn at jeg må ha en helt ekstremt overklokket og rå pc hvis jeg skal få lov å sitte med dere gutta eller?

Skal ha med meg endel prossesorer og hoverdkort osv. Men jeg kommer bare hvis jeg får sitte sammen med dere på overklokkingsrekka, da jeg ikke kjenner noen der og gjerne vil bli kjent med dere klokkerne! :cool:

Står vel på lista som ble satt opp her, men vil bare få det bekreftet før jeg kjøper billett.

Hvordan pc du har bryr vi ikke oss om, vi bryr oss heller ikke hvor overklokket pcen din er, alt vi bryr oss om er at en er villig til og tyne deler til grensa, og gjerne litt over den grensa også... ;)

Du har nok garantert noen deler som kan klokkes fint og høyt, og gi gode scores på feks. hwbot

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Marius@ spør kva slags hw pc-man har du :p

Trur det bil billett på meg ja :D

Min HW står i profilen...

(NEI, jeg har ikke PII/PIII maskina stående i profilen min np... ;) )

Den burde nesten oppdateres, jeg kjøper et HD3870 så fort jeg får lønningen i midten av januar en gang...

Lenke til kommentar

Får jeg komme, så tar jeg med meg pcen min, som står i signaturen pluss disse delene:

1 stk. AMD Athlon xp 2700+

1 stk. AMD Athlon xp 2800+

1 stk. AMD Athlon xp 3200+

2 stk. Celeron s.478 2,6ghz

1 stk. Celeron s.478 2,5ghz?

2 stk. Celeron s.775 3,06 ghz (en er muligens defekt)

1 stk. Core 2 Duo E6300

Har også noen skjermkort liggende som kan medbringes:

geforce 4 mx 440 agp

geforce fx 5950 ultra agp

radeon 9800 pro agp

geforce 7800gtx 256 pci-e

tar med disse hovedkortene for klokking:

Asus P4S800D-E Deluxe S478, (skal klokke bra!)

Abit IS7-E S478, (usikker på hvordan dette klokker)

Asus A7N8X-E Deluxe Socket A (kan være defekt)

har også 4x512mb ddr400 ram og 2x256mb ddr333 ram.

Det jeg trenger er et godt hovedkort til å klokke xeon x3210, noe med P35 eller X38 chipset er vel best?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...