tharshan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kjekt ha info før nyttår slik at vi veit om vi treng billett eller ikkje Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kjekt ha info før nyttår slik at vi veit om vi treng billett eller ikkje Du skal få infoen før nyttår, om bare olanru kunne se og pelle se hjem fra juleshoppingen nedi london... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 etter nyttår kan det vel bli litt hektisk å få tak i billett... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 etter nyttår kan det vel bli litt hektisk å få tak i billett... Så en hel haug av de på bruktmarkedet i fjord Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 vi må jo kjøpe billett uansett? spørsmålet er vel bare når vi skal betale? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 vi må jo kjøpe billett uansett? spørsmålet er vel bare når vi skal betale? ... og om vi må sette ein spesiell seater.... Det beste hadde vore eit opplegg som likna på TE. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Sry for treg oppdatering...var i London... Stoolman har tatt seg av den biten...skal ringe han idag regner jeg med å få siste nytt:) Eventuelt om jeg ber han om å legge det ut her. Endret 3. desember 2007 av Olanru Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Kan kanskje hende jeg kan bli med, kan ta med noe 939 utstyr i hvertfall.. Må skaffe meg noen penger, planelegge litt nøyere. Men skal gi beskjed hvis jeg kan bli med Hvis det fortsatt er plass da? : ) Endret 3. desember 2007 av Nautique Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Trur at det skal vere åpent for alle... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Trur at det skal vere åpent for alle... Det er korrekt Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Informerer at dere selv må kjøpe billetter. Vi får til overklokkingsrekka også. Sry for sen info. Endret 6. desember 2007 av Olanru Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Gah... det betyr... det betyr , at jeg har 1000 spenn mindre og bruke på hardware, right? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Alle som ønsker å være med i overklokkingsrekka må selv bestille billett, så skal jeg ta hånd om plassering. Uansett.... billett må bestilles NÅ! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 You are number 2169 in the queue. O.O Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Billetta er jo svin dyre eg er på nummer 1222 Endret 6. desember 2007 av tharshan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Billetta er jo svin dyre Ja, , vet ikke om jeg gidder nå , det er snakk om en del penger... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Planen var jo å vere med, men eg visste ikkje at dei ville sette billett prisen opp med over 100,- .... Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 uff....dyre billeter as.... Men er jo verdt det Føler at vi begynner å nerme oss nå as! hehehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Planen var jo å vere med, men eg visste ikkje at dei ville sette billett prisen opp med over 100,- .... De har ikke satt opp prisen heller, det er den griske regjeringen sin skyld at vi i år må betale 837,- for en billett... En kan lese hele greia på gathering.org, har ikke ork og forklare det nærmere nå... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hmm, det var kjedeleg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå