WheelMan Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jaja, men A8N32 kortet jeg har, makser på 335, og det er jo en liten forskjell der Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvis både eg og økonom tar med Ultra kortet vårt, og nokon skaffa seg SLI i hk og skikkeleg quad core, så kan det bli skikkeleg bra Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hvis Fluesopp tar med sine 2x2900pro og jeg tar med mine 2x2900pro og noen tar med et 790FX (korekt?) så kan vi benche quad crossfire Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hvis Fluesopp tar med sine 2x2900pro og jeg tar med mine 2x2900pro og noen tar med et 790FX (korekt?) så kan vi benche quad crossfire jeg planlegger en ny pc med phenom og 790fx før tg... så sant økonomien tillater det... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hvis Fluesopp tar med sine 2x2900pro og jeg tar med mine 2x2900pro og noen tar med et 790FX (korekt?) så kan vi benche quad crossfire jeg planlegger en ny pc med phenom og 790fx før tg... så sant økonomien tillater det... Kanskje hvis du finner ein galning som vil kjøpe PII og PIII-ene dine? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvis både eg og økonom tar med Ultra kortet vårt, og nokon skaffa seg SLI i hk og skikkeleg quad core, så kan det bli skikkeleg bra Jeg og Wheelman planlegger 8800GTX SLi med mitt P5N-E SLi. Begge vi har også Q6600. Kortet klarer 3375MHz på CPU(Q6600) benchmark-stabilt, så en QX hadde vært å foretrekke. Håper ikke 8x8 blir en altfor stor flaskehals. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har et P5N32-E SLI Plus, som det er 16x + 16x (hvis jeg ikke husker heeelt feil. ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) hvis Fluesopp tar med sine 2x2900pro og jeg tar med mine 2x2900pro og noen tar med et 790FX (korekt?) så kan vi benche quad crossfire jeg planlegger en ny pc med phenom og 790fx før tg... så sant økonomien tillater det... Kanskje hvis du finner ein galning som vil kjøpe PII og PIII-ene dine? Ikke mobb! Må nok også selge de 60+ socket 7 cpuene mine også skal jeg ha råd til noe sånt, også må jeg kvitte meg med alt til socket 370 også... og jeg må kvitte meg med alle 486, 386 og annet jeg har liggende... (eldste cpuen jeg har ble lansert i 1979...) Da kunne jeg kanskje ha klart og finansiere cpuen eller noe sånt, hvis jeg hadde funnet en som setter pris på slik gammel datahistorie... Så tror ikke jeg gidder det... Endret 25. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Likte ikek helt den tanken din om å kjøpe phenom og 790fx da du har sagt du skal kjøpe et P35 av meg når du får penger eller skal jeg melde det åpent til salgs ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Likte ikek helt den tanken din om å kjøpe phenom og 790fx da du har sagt du skal kjøpe et P35 av meg når du får penger eller skal jeg melde det åpent til salgs ? Får jeg ikke lov til og ha begge deler? Jeg står enda som kjøper av det p35 hket ditt, må bare ha penger først... Men jeg tror ikke det tar for lang tid før jeg har penger, skaffet meg jobb i dag... (hvem sa operasjon dagsverk ikke var godt for noe... ) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Har sendt mail til Kingpin og lagt inn bud på et stoolmanrør, så skal man nok se at det blir minusgrader-benching på meg, før og under TG Noen som forresten har prøvd tørrisrør med vanlige isbiter i? Driten er jo når det smelter..Kunne jo lagt en slags form for avløp som vannet rant ut Endret 26. oktober 2007 av todda7 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har sendt mail til Kingpin og lagt inn bud på et stoolmanrør, så skal man nok se at det blir minusgrader-benching på meg, før og under TG Noen som forresten har prøvd tørrisrør med vanlige isbiter i? Driten er jo når det smelter..Kunne jo lagt en slags form for avløp som vannet rant ut Putt masse is rundt radiatoren din i vannkjølinga istedet, det er lettere. Og du slipper å legge avløp (og dermed ødelegge et rør) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Har sendt mail til Kingpin og lagt inn bud på et stoolmanrør, så skal man nok se at det blir minusgrader-benching på meg, før og under TG Noen som forresten har prøvd tørrisrør med vanlige isbiter i? Driten er jo når det smelter..Kunne jo lagt en slags form for avløp som vannet rant ut Putt masse is rundt radiatoren din i vannkjølinga istedet, det er lettere. Og du slipper å legge avløp (og dermed ødelegge et rør) Klart det, men det er gjort før Har forresten en minusgradeløsning som har en prislapp på rundt 80kr, men har ikke testet den i praksis. Det eneste man trenger er en boxed(må være intel) kjøler pluss en hemmelig ingrediens . Skal teste den når jeg får tid, ellers så blir det på TG. Spent på om den fungerer. Endret 26. oktober 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Me wants secret recipe... No sier meg at du må ha en intel boxed kjøler av den store typen, den lille typen som blir sendt med disse laveffekts celeronene (conroe-l) har ikke kobber i midten... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Me wants secret recipe... No sier meg at du må ha en intel boxed kjøler av den store typen, den lille typen som blir sendt med disse laveffekts celeronene (conroe-l) har ikke kobber i midten... Ikke avslør meg helt.. Skal bruke en slags form for is.. Den er ikke tørr, blir ikke våt og finnes ikke i fryseboksen.. Kom på 2 andre ting man trenger: CD og en rull med tape. Ikke så veldig dyrt mao. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tørris:)...den er tørr, men blir ikke våt og legger du den i frysen blir frysen ødelagt:) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tørris:)...den er tørr, men blir ikke våt og legger du den i frysen blir frysen ødelagt:) Isåfall vet jeg om en fryser som har avgått ved døden Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) noen som har erfart feilmeldingen 1000000a ? eller IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Fikk den idag:( Men under The Witcher og ikke flere ganger enn det. kjører MEMTEST for å utelukke minnet...men kan det være kompabilitetsproblemer med minnet? Mushkin DDR2 2048MB Hovedkortet er av type Asus P5K Endret 27. oktober 2007 av Olanru Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 er et lite hull ned i kobber i midten av intel kjøleren, men hva du skal ha oppi der når det ikke er tørris vet jeg ikke :S Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 er et lite hull ned i kobber i midten av intel kjøleren, men hva du skal ha oppi der når det ikke er tørris vet jeg ikke :S Frostvæske? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå