Carl Sagan Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror nok de klarer å tenke så klart at en kasse på (minst) 1 kubikkmeter som dundrer og bråker, med egen strømforsyning og greier, brukes strøm Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 1 kubikkmeter er vel litt å ta i? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror nok crewet ser forskjell på en radiator og en fasekjøler. Vi hadde med oss heeeavy anlegg på et LAN, hvor det egentlig bare er lov og ha "små" høyttalere Hemmeligheten: Pakk det i hockeybagger , og sats på at de største går gjennom "kontrollen" Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror nok crewet ser forskjell på en radiator og en fasekjøler. Vi hadde med oss heeeavy anlegg på et LAN, hvor det egentlig bare er lov og ha "små" høyttalere Hemmeligheten: Pakk det i hockeybagger , og sats på at de største går gjennom "kontrollen" de kan jo ta de med en gang vi fyrer de opp da... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Neida, for de ser ingenting uten lys Endret 24. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror nok de klarer å tenke så klart at en kasse på (minst) 1 kubikkmeter som dundrer og bråker, med egen strømforsyning og greier, brukes strøm Fase kjølere behøver ikke å være større en halvparten av et vanlig kabinett, spørs alt etter den som bygger og til hva. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 LittleDevil (og mange andre) lager singlestager som passer i det nedre rommet til Lian Li V2000 kabinettet. Og disse yter som bare juling. Så størrelse har ikke så stor betydning "It's not the size of the wand, but the way the wizard handles it" Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Leif skrev 1 kubikkmeter istedenfor en halv. EDIT: TuppenX2: Aldri, aldri quote harry potter igjen Endret 24. oktober 2007 av todda7 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 sitter her og leser om alle denne klokkingen som skal foregå.. er det ingen som skal benche med up to date hw...? syntes det er greit at dere leker dere med P3/P3/P4.. men ville det ikke være gøy å kjøre på e6600 (eller høyere) med 8800 kort på tørris..? da kan man tross alt få noen ganske fete scores hvis man er heldig med hw osv. (man får bra scores uansett forsåvidt) Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg og Wheelman skal ihvertfall teste våres Q6600 B3 på tørris. Begge vi har også 8800GTX. GTX'en min klarer ihvertfall 675MHz på kjernen(i 3DMark) med temp på under 35C på kjernen. Kanskje noen har med seg en loddebolt slik at det kan v-moddes? CPUen vet jeg ikke, siden mitt P5N-E SLi stopper med 3375Mhz på CPU. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg drar med Optyen, så kan vi teste den på tørris + GTX i SLi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) sitter her og leser om alle denne klokkingen som skal foregå.. er det ingen som skal benche med up to date hw...? syntes det er greit at dere leker dere med P3/P3/P4.. men ville det ikke være gøy å kjøre på e6600 (eller høyere) med 8800 kort på tørris..? da kan man tross alt få noen ganske fete scores hvis man er heldig med hw osv. (man får bra scores uansett forsåvidt) Jeg kommer til og ta med meg diverse annet enn bare gammelt "ræl", har en celeron 420 (conroe-l) jeg har liggende i en skuff her et sted som stopper på 3,6Ghz hvis jeg ikke husker helt feil, blir nok også og kjøpe inn et 8800gt når det kommer på markedet, og en skal ikke se bort fra at det blir litt andre godsaker også... Skal blant annet kjøpe disse nye dobbeltkjerne celeronene når de kommer på markedet, tror de kan bli noen morsomme overklokkere... EDIT @ wheelman: har ikke disse optyene coldbug? isåfall må du passe på og montere tørrisrøret dårlig, slik at du får høy nok temp... Vet knopflerbruce har et 939 hk som er ekstremt bra... Endret 24. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvis jeg skal være med så blir det kun benching på nyere hw for min del. 8800 sli eller noe kunne jo blitt artig. Jeg må bare fikse meg en ordentlig god cpu først. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg og Wheelman har foreløpig(av nyere hw): Asus P5N-E SLi Asus P5K-E ASUS A8N32-SLI Deluxe AMD Opteron 165 2 stk Q6600 B3 2 stk 8800GTX 2GB Crucial BallistiX D9GMH (2x1GB) 2GB Crucial BallistiX (4x512MB) 4GB Corsair Twin2X PC6400 ProMos (4x1GB) BeQuiet 700W Straight Power Corsair HX620W Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har bare mer eller mindre ny HW, men det er litt tidlig å ramse opp hva jeg tar med Om noen har et 6800LE hvor alle pipelines og vertex shaders funker hadde det vært rimelig kult å få testet det med kuldegrader forresten Lenke til kommentar
TordO Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg tar nok med noe ny hw Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg tar nok med noe ny hw Jeg tar med mye PII/PIII, da jeg er sprø nok til og klokke disse, tenker på og få lagd meg et skikkelig rør til disse, lurer på hvordan de oppfører seg under ln2 :!: Men skal jeg lage rør så skal det være fester for gpu på det røret også, og ha et eget kobberrør til slot1 blir litt for dumt... blir nok og lappe celeron 420en jeg har, og jeg fjerner IHSen på de tualatin celeronene jeg fikk av aspstein... og jeg må lodde av IHSen på diverse gamle PII celeroner, siden på disse prosessorene så er den lodda fast på kantene... Men jeg skal selvfølgelig ta med meg mye annet... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) ahhh... deilig med respons. når tiden kommer håper jeg dere fikser noen resultater, gleder meg til å lese om de på forumet..! edit: dere skal slippe at jeg stikker av med tørrisen på TG Endret 24. oktober 2007 av **dp** Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Synd at du ikke blir med\kommer , men jeg skal ihvertfall ta med meg det jeg kan klokke. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 EDIT @ wheelman: har ikke disse optyene coldbug? isåfall må du passe på og montere tørrisrøret dårlig, slik at du får høy nok temp... Vet knopflerbruce har et 939 hk som er ekstremt bra... ALLE Dual cores med 1mb cache per kjerne har coldbug på et eller annet nivå. Men det skal pumpes volt i cpuen, så det kan jo tenkes det går bra med tørris. En BW bør ikke bugge før på gaaanske mange minus, men vet ikke helt hvor langt ned på temperaturskalaen du kan gå med grisehøy FSB, som jo må til med disse 165'ene. Ja, har et DFI Venus som går så det griner. Kjører glatt 450+ på luft med stock volt på chipset, så det er neppe noen særlig begrensning. Har lyst på et til, men økonomien er heller dårlig. Sliter med å få solgt 939-CPUer om dagen, dessverre, så har ikke cash til å kjøpe et om det skulle dukke opp. lagd bare 1000 stykk av disse, så å ha 2 hadde vært nyyyydelig. Mine gode venn Truls skal vel forhåpentligvis delta også, selv om han ikke er særlig aktiv her på forumet. Han har et Venus selv, men det er mer kranglete enn mitt (og mitt er gaaaanske bitchy til tider ), og klokker minne en øøøørliten tanke dårligere (kjører ikke samme BIOS, grunnen kan ligge der). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå