Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok crewet ser forskjell på en radiator og en fasekjøler. :p

Vi hadde med oss heeeavy anlegg på et LAN, hvor det egentlig bare er lov og ha "små" høyttalere :)

Hemmeligheten: Pakk det i hockeybagger :p, og sats på at de største går gjennom "kontrollen"

de kan jo ta de med en gang vi fyrer de opp da... :hrm:

Lenke til kommentar

LittleDevil (og mange andre) lager singlestager som passer i det nedre rommet til Lian Li V2000 kabinettet. Og disse yter som bare juling. Så størrelse har ikke så stor betydning ;)

"It's not the size of the wand, but the way the wizard handles it" :p

Lenke til kommentar

sitter her og leser om alle denne klokkingen som skal foregå.. er det ingen som skal benche med up to date hw...? syntes det er greit at dere leker dere med P3/P3/P4.. men ville det ikke være gøy å kjøre på e6600 (eller høyere) med 8800 kort på tørris..? da kan man tross alt få noen ganske fete scores hvis man er heldig med hw osv. (man får bra scores uansett forsåvidt)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
sitter her og leser om alle denne klokkingen som skal foregå.. er det ingen som skal benche med up to date hw...? syntes det er greit at dere leker dere med P3/P3/P4.. men ville det ikke være gøy å kjøre på e6600 (eller høyere) med 8800 kort på tørris..? da kan man tross alt få noen ganske fete scores hvis man er heldig med hw osv. (man får bra scores uansett forsåvidt)

Jeg kommer til og ta med meg diverse annet enn bare gammelt "ræl", har en celeron 420 (conroe-l) jeg har liggende i en skuff her et sted som stopper på 3,6Ghz hvis jeg ikke husker helt feil, blir nok også og kjøpe inn et 8800gt når det kommer på markedet, og en skal ikke se bort fra at det blir litt andre godsaker også...

Skal blant annet kjøpe disse nye dobbeltkjerne celeronene når de kommer på markedet, tror de kan bli noen morsomme overklokkere...

EDIT @ wheelman: har ikke disse optyene coldbug? isåfall må du passe på og montere tørrisrøret dårlig, slik at du får høy nok temp...

Vet knopflerbruce har et 939 hk som er ekstremt bra...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg tar nok med noe ny hw :)

Jeg tar med mye PII/PIII, da jeg er sprø nok til og klokke disse, tenker på og få lagd meg et skikkelig rør til disse, lurer på hvordan de oppfører seg under ln2 :!: Men skal jeg lage rør så skal det være fester for gpu på det røret også, og ha et eget kobberrør til slot1 blir litt for dumt... ;)

blir nok og lappe celeron 420en jeg har, og jeg fjerner IHSen på de tualatin celeronene jeg fikk av aspstein...

og jeg må lodde av IHSen på diverse gamle PII celeroner, siden på disse prosessorene så er den lodda fast på kantene...

Men jeg skal selvfølgelig ta med meg mye annet...

Lenke til kommentar
EDIT @ wheelman: har ikke disse optyene coldbug? isåfall må du passe på og montere tørrisrøret dårlig, slik at du får høy nok temp...

Vet knopflerbruce har et 939 hk som er ekstremt bra...

ALLE Dual cores med 1mb cache per kjerne har coldbug på et eller annet nivå. Men det skal pumpes volt i cpuen, så det kan jo tenkes det går bra med tørris. En BW bør ikke bugge før på gaaanske mange minus, men vet ikke helt hvor langt ned på temperaturskalaen du kan gå med grisehøy FSB, som jo må til med disse 165'ene.

Ja, har et DFI Venus som går så det griner. Kjører glatt 450+ på luft med stock volt på chipset, så det er neppe noen særlig begrensning. Har lyst på et til, men økonomien er heller dårlig. Sliter med å få solgt 939-CPUer om dagen, dessverre, så har ikke cash til å kjøpe et om det skulle dukke opp. lagd bare 1000 stykk av disse, så å ha 2 hadde vært nyyyydelig.

Mine gode venn Truls skal vel forhåpentligvis delta også, selv om han ikke er særlig aktiv her på forumet. Han har et Venus selv, men det er mer kranglete enn mitt (og mitt er gaaaanske bitchy til tider :p), og klokker minne en øøøørliten tanke dårligere (kjører ikke samme BIOS, grunnen kan ligge der).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...