Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08

Anbefalte innlegg

Nei, det skal det ikke..De som vil være med bør kunne få være med, tviler på at du syns det hadde vært gøy å høre "nei, du får ikke være med". Det er ikke sånn det skal være. Det er ihvertfall min mening, kommer ikke til å bli for mange uansett.

Enig i det, men vi burde likevel lage en liste slik at vi vet hvem som har med hva, og hvor mye tørris o.l vi trenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det skal det ikke..De som vil være med bør kunne få være med, tviler på at du syns det hadde vært gøy å høre "nei, du får ikke være med". Det er ikke sånn det skal være. Det er ihvertfall min mening, kommer ikke til å bli for mange uansett.

SÅnn sett er eg heilt enig med deg, men hvis allverdens fok som ikkje har peiling på overklokking vil vere, ka då?

Lenke til kommentar

Folk betaler jo for å komme inn på TG. Hvem som helst i hele verden kan få komme egentlig sål enge de får tak i billetter og betaler.

Tviler på at det er opp til noen her å bestemme hvem som skal få lov å være med på TG... ;)

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
greit. eg gjer meg :p

Det aller positivet blir då at blir mindre på kvar person å betale for tørris og LN2!

Vel vel. Man må kjøpe mer også da.

ikke nødvendigvis, slikdet ser ut nå (med 20 personer og 175kg tørris) så har hver person 8,75kg tørris tilgjengelig, og jeg vet jeg aldri klarer og bruke så mye, jeg bruker maks 2kg hvis jeg virkelig skal sløse...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Pac-Man: vi skal nok klare å bruke opp tørrisen skal du se^^

Det klarer vi nok helt sikkert, men akkurat den biten satser vi på og finne en god løsning på. Dere får bare følge med her...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Æsj, der gikk Chaintech hovedkortet mitt til helvete, må skaffe meg nytt Socket 370 kort. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et som klokker bra?

tror nesten ebay blir den beste løsningen...

Frister litt og kjøpe inn 2-3 Asus P3B-F hk derfra, det jeg har nå kommer nok til og gå til h****** på tg... :whistle:

EDIT: leif

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Æsj, der gikk Chaintech hovedkortet mitt til helvete, må skaffe meg nytt Socket 370 kort. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et som klokker bra?

tror nesten ebay blir den beste løsningen...

Frister litt og kjøpe inn 2-3 Asus P3B-F hk derfra, det jeg har nå kommer nok til og gå til h****** på tg... :whistle:

EDIT: leif

Hvilke hovedkort er bra til oc da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

av slot1 eller s370?

Til slot1 kan jeg anbefale P3B-F, eller så skal abit BX6 visstnok være ganske godt...

Til s370 er jeg ikke sikker, men der burde en muligens sjekke de sykeste s370 klokkene på hwbot?

På noen av det hvilket hovedkort de bruker, og så googler en det navnet for og sjekke om det er et godt klokkekort...

Lenke til kommentar

av slot1 eller s370?

Til slot1 kan jeg anbefale P3B-F, eller så skal abit BX6 visstnok være ganske godt...

Til s370 er jeg ikke sikker, men der burde en muligens sjekke de sykeste s370 klokkene på hwbot?

På noen av det hvilket hovedkort de bruker, og så googler en det navnet for og sjekke om det er et godt klokkekort...

Til Slot 1 har jeg et som klokker bra, men skal se om jeg får tak i et s370 som gjør det også

Lenke til kommentar
Forresten.

Går Singelsteger/Cascader under sjangeren kjøleskap?

bare lurte siden jeg snart blir stolt eier av en singelsteger og den blir da fastboende med e6300'en min.

Kan de nekte meg på feks TG å bruke den ?

Det kan jeg da ikke tenke meg :p Hvis den personen som lagde regelen hadde visst om likheten hadde han nok nevnt at dette også var forbudt isåfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...