Olanru Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvis vi skulle få egen plass: - Ekstra 16A kurs - Duk etc på bordet - Friskluft - Minst en 2 rader som står mot hverandre med plass til overklokking og gaming Så får vi se da:) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Vi kunne jo fått ein heil rad då... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Vi kunne jo fått ein heil rad då... Da håper jeg at vi har pengene klare, for en hel rad blir dyrt... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Må det bli det då? Det er vel egentleg vi som måtte fått ting betalt. Er jo litt tøft å sjå folk overklokke! Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 så vi må få til å skaffe et lukket områdelitt OT: Hvordan har dere festet GPU kjølerrørene dere? av de som har et.Har fått ett idag men har ikke kommet på hvordan jeg skal feste det :(Skal overklokke et gammelt Gforce 4200TI kort som da har to fester på hver side av gpuen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 så vi må få til å skaffe et lukket områdelitt OT: Hvordan har dere festet GPU kjølerrørene dere? av de som har et.Har fått ett idag men har ikke kommet på hvordan jeg skal feste det :(Skal overklokke et gammelt Gforce 4200TI kort som da har to fester på hver side av gpuen strips fungerer det, på et x550 kort festet vi røret med strips... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 vel... hva gjør vi hvis vi IKKE får plass? da må vi be om større plass på radene da... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 vel... hva gjør vi hvis vi IKKE får plass? da må vi be om større plass på radene da... Rigge et OB.Vik telt på parkeringsplassen :- ) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 så vi må få til å skaffe et lukket områdelitt OT: Hvordan har dere festet GPU kjølerrørene dere? av de som har et.Har fått ett idag men har ikke kommet på hvordan jeg skal feste det :(Skal overklokke et gammelt Gforce 4200TI kort som da har to fester på hver side av gpuen Se guiden i signaturen min, det gpu-røret der er faktisk laget for ti4200. Eller så funker strips også. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 anywayz...kortet er FUBAR:(DrittkortFår vel lære meg litt om OC av skjermkort på TG da:)når vi treffest til neste år Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 sign me up... me to Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvis vi ikke får noe god plass så arrangerer vi eget overklokkingslan! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvis vi ikke får noe god plass så arrangerer vi eget overklokkingslan! Den kan eg garantert ver med på, dersom eg får lov av dokke Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvis vi ikke får noe god plass så arrangerer vi eget overklokkingslan! Trenger ikke være LAN engang, trenger kun èn laptop med nett for å laste opp scores :- ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Trenger ikke være LAN engang, trenger kun èn laptop med nett for å laste opp scores :- ) Noen her som har et stort hus som ligger sentralt til? Er vel egentlig det vi trenger for og ha et lite overklokkings "lan"... Men jeg foreslår at det eventuelt holdes om vinteren, av årsaker jeg ikke trenger og gå inn på... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har plass. Men komme dere til Stavanger må dere ordne selv. Problemet her er bare at det alltid er fuktig Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg blir med hvis jeg blir sponset med ram og prosessor Hvis noen har en 775- Pentium 4 så er jeg med! Skal ha en 3x120mm radiator med 3 deltavifter på. Mangler bare Prosessor, Ram og Harddisk nå Endret 10. oktober 2007 av Calvinator Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 hvor skal vi eventuelt ha et sånt lan da? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Ikke hørt noe fra TG-administratorne enda da? Holder vel om vi sitter sammen og spør pent om å få litt bedre plass. Eller om vi får noen ekstra bord å klokke på? Aspstein: Håper du skal være med? (Du står ikke på lista) Tar vel med en 2.4Ghz P4 ( S478, non-Prescott), et småfucka S478 HK, noen P2 og P3-CPUer, samt en 1200MHz Duron og HK. Samt min gamer-PC såklart. Noen disker, endel SD-Ram, samt en PSU eller to skal jeg nok også greie å grave fram. Endret 10. oktober 2007 av Sagart Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Er jo en stund til så på hw fronten så har vel de fleste her mer :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå