Olanru Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 da fikk jeg e6300'en fra 1,8ghz til 3,1ghz på luft:) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) da fikk jeg e6300'en fra 1,8ghz til 3,1ghz på luft:) Nice vCore?, temps? Endret 14. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nice vCore?, temps? Jeg har også en E6300 liggende, klokker meget godt, har hatt den oppe i 3,4 på 1,3vcore med scythe ninja.. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 får ikke høyere enn 450mhz ++ da..skal prøve 455 snart^^...men 500mhz fsb vil den ikke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nice vCore?, temps? !,4v på 450fsb brukte han. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Venter fortsatt på svar..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Venter fortsatt på svar..... Hvis du ikke får et svar i løpet av de nærmeste dagene burde du nesten sende en mail og spørre om statusen på søknaden Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 jau...nå er det dog 5 dager siden, men syns de burde svare snart ja Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 rør kan dere kjøpe av meg hvis dere vil.. send pm.. solid kobber og solid alu.. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 rør kan dere kjøpe av meg hvis dere vil.. send pm.. solid kobber og solid alu.. Du driver med forrentning ja..? Røret ditt var bra! God kontakt! Eg kan ta med det røret til TG08. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du driver med forrentning ja..? Røret ditt var bra! God kontakt! Eg kan ta med det røret til TG08. Nå fikk jeg lyst på et rør til slot1... Men jeg tror det enkleste der er og ta et vanlig gpu rør og modifisere festeplaten for det... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Nå har vi herved begynnt med overklokking av skolens tynnklienter også , det er sinnsykt gøy, konkurranser om hvem som kommer lengs og sånn , rekorden så langt, er 1,32 GHz (orginalt 800 MHz) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nå har vi herved begynnt med overklokking av skolens tynnklienter også , det er sinnsykt gøy, konkurranser om hvem som kommer lengs og sånn , rekorden så langt, er 1,32 GHz (orginalt 800 MHz) yay, det må jo være sykt morsomt Hvilken prosessor er det som står i de tynnklientene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 yay, det må jo være sykt morsomt Hvilken prosessor er det som står i de tynnklientene? Det er dritfett Vet ikke enda, men skal låne med meg en hjem, og vannkjøle den , så kan sjekke da Kanskje også den fortjener en voltmod? Men, det som er morsomt, er at de kjøles med en biiitteliten kobber"ting" på 5x5 cm, maks , så tror ikke de utvikler så alt for mye med varme Multiplier er det på de også faktisk , men har ikke klart og få det til ordentlig enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er dritfett Vet ikke enda, men skal låne med meg en hjem, og vannkjøle den , så kan sjekke da Kanskje også den fortjener en voltmod? Men, det som er morsomt, er at de kjøles med en biiitteliten kobber"ting" på 5x5 cm, maks , så tror ikke de utvikler så alt for mye med varme Multiplier er det på de også faktisk , men har ikke klart og få det til ordentlig enda kunne jo prøvd og kjøre cpu-z på de maskinene, husket det fungerte på de tynnklientene vi hadde ungdomsskolen... Jeg tenkte dog aldri på og overklokke den da... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Har prøvd CPU-Z, men da får jeg bare opp serverens "stats" og ikke klientens Men, hvis jeg får med meg en hjem, så er det IDE på de og greier , så regner med det blir ordentlig Windows Og, hvis jeg kommer meg på TG, så kan jeg ta den med EDIT: Ser for meg en tynnklient på tørris Endret 15. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg og Pacman er i beredskap Coldbug nå...pga null svar fra TG administrasjonen... Plan B er følgende: Jeg eller Pacman blir seater. Vi sitter HELT bakerst i hallen. VI klokker på 80x60 cm REGN med Strømbrudd pga 2 powere hver og ørten singelstegere og fasekjølere:) Jeg hadde forsvåvidt regnet med lang responstid fra TG admins. jah..... venter Endret 15. oktober 2007 av Skruff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg og Pacman er i beredskap Coldbug nå...pga null svar fra TG administrasjonen...Plan B er følgende: Jeg eller Pacman blir seater. Vi sitter HELT bakerst i hallen. VI klokker på 80x60 cm REGN med Strømbrudd pga 2 powere hver og ørten singelstegere og fasekjølere:) Jeg hadde forsvåvidt regnet med lang responstid fra TG admins. jah..... venter yay, det kan bli et morsomt tg... kanskje det er nå overklokking på laptoper slår an?... (pga. strømbrudd) Vi venter selvfølgelig enda i håpet... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 nå har komplett fått neon få maximus formula SE på lager og satt end 2900pro kortene med 100,- så da bestilte jeg 2stk GPU og 1stk HK Blir litt klokking av nytt utstyr da vettu, håper bare jeg for solgt 8800gtx kortet mitt elelrs sitter jeg her med 3.50 på konto Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 rør kan dere kjøpe av meg hvis dere vil.. send pm.. solid kobber og solid alu.. Hva skjer? Gitt opp klokkinga, eller skal du skaffe deg bedre rør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå