Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal snart handle fra sidewinder igjen så om noen trenger en liten ting som en vifte eller vannblokk er det bare å skrike ut, men skal dere ha en svær ordre er det like greit å bestille selv, tenkte sånn ifohold til klokkinga. eks. en deltavifte .....

Med dette lurer jeg på:

Er det EK blokk til 8800 GTX som er minst restriktiv, og dermed best?, eller er det den annen?

EDIT: Fant ikke EK blokka på SWC, men, hvilken blokk er det som er best her, må kjøle GPU, minne, PWN(?) og shader :)

Fant en sånn "ting" til den FuZion-GFX blokken, som kjølte minne, PWM (?) og shaderen et sted :hmm:, skal se om jeg finner det :)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Har prøvd selv å forklare kona at det er viktig for ytelsen å ha alle viftene mine stående på sammen med 2 fasekjølere på det meste. Men det ser ikke ut som om hun har samme oppfatning som meg dessverre.... :innocent:

Du har jo lagd vannkjøling uten pumpe og vifter da :D, den riggen står vel på hennes PC? :p

Lenke til kommentar

Altså, jeg har prøvd å forklare for modern før Hvofor jeg SKAL ha viftene gående på fullt kontinuerlig^^...er ikke lett...

blir nå hvertfall ikke lett å forklare henne ny maskinvare samt at hu må legge ut penger for månedskort:P

Endret av Skruff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...