Olanru Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen her som holder til i oslo og har en disk tilgjenlig? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Skal snart handle fra sidewinder igjen så om noen trenger en liten ting som en vifte eller vannblokk er det bare å skrike ut, men skal dere ha en svær ordre er det like greit å bestille selv, tenkte sånn ifohold til klokkinga. eks. en deltavifte ..... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Skal snart handle fra sidewinder igjen så om noen trenger en liten ting som en vifte eller vannblokk er det bare å skrike ut, men skal dere ha en svær ordre er det like greit å bestille selv, tenkte sånn ifohold til klokkinga. eks. en deltavifte ..... Med dette lurer jeg på: Er det EK blokk til 8800 GTX som er minst restriktiv, og dermed best?, eller er det den annen? EDIT: Fant ikke EK blokka på SWC, men, hvilken blokk er det som er best her, må kjøle GPU, minne, PWN(?) og shader Fant en sånn "ting" til den FuZion-GFX blokken, som kjølte minne, PWM (?) og shaderen et sted , skal se om jeg finner det Endret 13. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har høyrt at det er billlege delta vifte Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 denne og disse er en god kombinasjon, emn det er vel ikke dette tråden handler om er det vel Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Har høyrt at det er billlege delta vifte Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 jeg har en:) 120mm! FAEN for et bråk! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Sa noen tornado? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Halver volten og dere finner ikke bedre vifter Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Halver volten og dere finner ikke bedre vifter Hvordan er de på 7v? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gode og dytter mye luft og har lavere støy nivå..men fremdeles litt lyd ja...men ikke umenneskelig. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Wheelman@Du skal prøve å sitte ved PC-en til The Ghost du! Eg måtte bruke ørepropper ein stund.... Berre spør han. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Såpass :!:, lurer på om han har dårlig hørsel Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Har prøvd selv å forklare kona at det er viktig for ytelsen å ha alle viftene mine stående på sammen med 2 fasekjølere på det meste. Men det ser ikke ut som om hun har samme oppfatning som meg dessverre.... Endret 13. oktober 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har du det også sånn, Hun klarer å forstå det , men godta det...å nei du :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Har prøvd selv å forklare kona at det er viktig for ytelsen å ha alle viftene mine stående på sammen med 2 fasekjølere på det meste. Men det ser ikke ut som om hun har samme oppfatning som meg dessverre.... Du har jo lagd vannkjøling uten pumpe og vifter da , den riggen står vel på hennes PC? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har selv 2x Delta @ 52db og det er som å sitte ved siden av en flyplass. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Altså, jeg har prøvd å forklare for modern før Hvofor jeg SKAL ha viftene gående på fullt kontinuerlig^^...er ikke lett... blir nå hvertfall ikke lett å forklare henne ny maskinvare samt at hu må legge ut penger for månedskort:P Endret 14. oktober 2007 av Skruff Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Såpass :!:, lurer på om han har dårlig hørsel Nei Nei har ikke dårlig hørsel er bare jeg som ikke er så kresen på støyen, men når de var på 7v så overlevde nils uten noe krimkrams i ørene ...... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 blir nå hvertfall ikke lett å forklare henne ny maskinvare Har det problemet der jeg å , bare hos meg er det fatter som ikke forstår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå