odderling Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Tittelen utfyller vel egentlig det meste, PC-en er en lenovo 3000 c200. Så på mandag innstalerte jeg windows xp pro på den, tingen er at jeg ikke har en driver cd som funker med xp så jeg sliter med å få tak i driverne. Spesielt lyd drivere, eller egentlig alle driverne, jeg var på support siden til lenovo og fant en del drivere som jeg trengte og så innstalerte jeg de men etter å ha gjort det så fungerer det forstatt ikke. håper å få den fixet til mandag så alle svar blir tatt i mot med stor glede! Så om jeg prøver å starte en lydfil får jeg : Bad directsound driver. Pleas install proper drivers or select another device in configuration. error code: 88780078 Endret 10. oktober 2007 av odderling Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hvis du skriver "DXDiag" i run/kjør så kan du se alt HW du har på PC-en. da finner du ut hva alt er (merker osv) så kan du gå inn på hjemmesidene til de forskjellige produsentene. lykke til! Lenke til kommentar
odderling Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 det har jeg prøvd men det står bare at ingen enheter funnet... Så det hjelper fint lit å kjøre den komandoen Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hmm, da kan du prøve å finne PC-en på nett, da står det ofte hva som er inne i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå