Gå til innhold

60GB bundle, når synker den i pris?

kinx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell, Sony skal slutte med 60GB versjonen og bare ha 40GB versjoen. Så alle butikker skal selge ut 60GB Versjonen til det er tomt og så få inn bare 40GB videre. Så jeg tror ikke den synker i pris du får klare deg ned en pris på 40GB versjonen på rundt 4000,- + et spill til 549,- :D

Lenke til kommentar

60gb versjonen skal ned i pris, 4.999kr for å være nøyaktig.

Den eksisterende startpakken, som består av PS3 på 60 GB med omfattende bakoverkompatibilitet, en ekstra trådløs SIXAXIS-kontroller og to førstepartstitler, får en redusert pris, fra 4999,-. Modellen på 60 GB vil være i salg så lenge lageret varer og gir svært mye for pengene til ihuga spillere som ønsker å oppgradere til HD-mulighetene i PS3. Når lageret er tomt, er det bare modellen på 40 GB som vil være tilgjengelig i SCEE-territoriene.

Kilde.

Lenke til kommentar
Tenkte eg skulle stikke innom Elkjøp eller Siba eller noko liknande i dag og seie at eg kjøpar ein 60gb bundle av dei til 4.999, men ikkje eit øre meir;) Gjerne vise dei artikkelen på playstation.no viss dei ikkje trur på meg at det er det den skal koste no.

Nå er det slik at en importør ikke kan si at en vare SKAL koste noe som helst. De kan sette en veiledende pris, men enhver forhandler kan ta "nesten" hva de vil for en vare så lenge de ønsker. Dermed sagt, får ikke forhandleren en form for kompensasjon for de varene de har på lager når prisen settes ned, kan det tenkes at det blir endel surmuling. Kanskje tilogmed noen som ikke ønsker å sette ned prisen heller. Det er deres valg, selv om konsekvensen blir at de ikke får solgt noen til 5995,-

Lenke til kommentar

Nettopp, og etter økonomisk teori so skal jo då dei forskjellige forhandlarane setje ned prisen til 4.999, i alle fall når det kjem til eit produkt som Playstation 3;)

Men, diverre.. Forutsetningane ikkjediskriminerande konsumentar og homogene produkt ligg ikkje til rette. Men det er lov å håpe :D

Lenke til kommentar

Håper noen kan svare meg raskt på denne.

Fått tilbud å kjøpe Ps3, 60gb utgaven for 4700 på Game, tidligere Spiderman. Denne er strippet for bundle, bare selve maskinen. Er det et godt tilbud, eller kan/kunne jeg fått bedre m/bundle også? de har lagt den av i tilfelle til kl 20:00 ikveld.

Lenke til kommentar
Håper noen kan svare meg raskt på denne.

Fått tilbud å kjøpe Ps3, 60gb utgaven for 4700 på Game, tidligere Spiderman. Denne er strippet for bundle, bare selve maskinen. Er det et godt tilbud, eller kan/kunne jeg fått bedre m/bundle også? de har lagt den av i tilfelle til kl 20:00 ikveld.

Det kommer jo faktisk ann på hva du liker da , siden det er økonimisk sett dyrere viss du kan få Bundle pakken for 4999 på Expert , men viss du heller vil ha ps3`n uten spill så blir det jo 300 kr billigere. Men også viss du ikke trenger 60 Gigabyte harddisk så kan du jo kjøpe en med 40 Gigabyte for 4000 så dette blir nesten ikke noe svar , er vel hel mest opp til deg selv.

Lenke til kommentar

Den lista til Nettavisen må takast med ei klype salt, i alle fall her i Trondheim. Hverken Expert eller Spaceworld her i Trondheim hadde satt ned prisen, og hadde heller ikkje planar om det, men Platekompaniet i Munkegata hadde satt den ned til 4.999 (sjølv om eg måtte stå og fortelle fyren bak kassa kva eg skulle ha, og til kva pris det skulle selgast til. Var litt moro;))

So no har eg og Playstation 3! Motorstorm here I come!

Lenke til kommentar

Droppet den 60gb versjonen og kjøpte 40gb PS3.

Fikk den i en butikk i stavanger sentrum, før de egentlig hadde lov til å begynne å selge den. Tror ikke vedkommende var klar over det. Fikk den for 3890,- MED en Blu-ray film, ikke verst deal vel :)

Endret av Yidaki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...