hfthomas Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hvordan kan jeg sjekke om jeg har oppvarmede speil? trur jeg har det, men de funker når de vil, og trådene i bakruta er jævla treige. kan det være noe feil, eller er varmetrådene bare drit-treige? Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 du kan vippe speilflaten opp/ned så mye det går, og sjekke om du ser et par ledninger som går inn på speilglasset... evt. vippe av hele speilglasset... men ikke bruk et skrujern til dette.. da kan nok glasset sprekke Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 dersom du har comfortline, sportline eller highline har du det hverfall (litt usikker på trendline). dårlig elektronikk er et svært vanlig problem på disse passatene. Hvis du har det så er kanppen den runde bryteren på døren foran vindusknappene. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 dersom du har comfortline, sportline eller highline har du det hverfall (litt usikker på trendline). dårlig elektronikk er et svært vanlig problem på disse passatene. Hvis du har det så er kanppen den runde bryteren på døren foran vindusknappene. Varmen i speilet går på samme bryter som varmen til bakruten. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ofte problemer med disse speila. Varmetråder som brenner seg osv. De nyere speila har en bedre termostat, der du slipper det. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 sett på varmen i bakruta og kjenn på speilet Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 speilet blir jo ikke varmt... blir jo bare varmere enn 0 grader slik at isen smelter.. tipper det ikke blir varmere enn 10 grader elelr noe slikt... Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 på min bil kjenner jeg at speilet blir varmt Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 speilet blir jo ikke varmt... blir jo bare varmere enn 0 grader slik at isen smelter.. tipper det ikke blir varmere enn 10 grader elelr noe slikt... Med mindre det har en termostat, så er det vel bare en varmetråd som enten er av eller på, og da vil det jo bli varmt før eller siden... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) det gikk kabler inn til speilet, men nå må jeg også huske på at jeg har eljusterbare speil da Endret 12. oktober 2007 av spax Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 gikk kabler inn til speilet ja, var om det gikk kabler inn til selve speilglasset jeg tenkte på... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 så ut som de gikk helt til glasset.. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Mange biler er levert med varme i speil uten at det er ferdig kobla. Har ettertmontert brytere og rele på bl.a vw sharan. Både frontruta og speil. Det er så og si kobla opp man må bare finne de riktige ledningene oppunder innimellom her og der.... Er så mange forskjellige utstyrspakker så jeg ville målt ute ved speila for og være helt sikker. Da finner du ut om varmetrådene er i orden også. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Mange biler er levert med varme i speil uten at det er ferdig kobla. Har ettertmontert brytere og rele på bl.a vw sharan. Både frontruta og speil. Det er så og si kobla opp man må bare finne de riktige ledningene oppunder innimellom her og der....Er så mange forskjellige utstyrspakker så jeg ville målt ute ved speila for og være helt sikker. Da finner du ut om varmetrådene er i orden også. Importbiler mangler som oftest speilvarme. Så og si alle biler som var nye i Norge ble levert med det, så sant det ikke var spesielle tilfeller (kampanjer osv). Hvis varmetrådene er ødelagt, får du nye på Veng.no, mye billigere enn Møller. 30% VACN rabatt der også. Endret 13. oktober 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå