abene Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Microsoft har sluppet kritiske sikkerhetsoppdateringer for blant annet Windows og Internet Explorer. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva gjør det verktøyet for skadelig programvare? Den har alltid blitt lastet ned, men ikke fjerner den noe eller søker. Lenke til kommentar
emva Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 regner med at det er "MRT.exe" som ligger i %windir%\system32, ellers har jeg aldri sett at dette programmet har kjørt eller scannet igjennom dataen min (untatt ved hjelp av min nysgjerrighet) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 # MS07-055 - Kodak Image Viewer i Windows Er det Kodak som har laget og eier kildekoden til programmet eller er det Microsoft? Hvis det er Kodak, hvorfor retter Microsoft opp i 3.parts leverandørers kode? Burde det ikke være Kodak sitt ansvar å rydde opp i egen programvare? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det Kodak som har laget og eier kildekoden til programmet eller er det Microsoft?Hvis det er Kodak, hvorfor retter Microsoft opp i 3.parts leverandørers kode? Burde det ikke være Kodak sitt ansvar å rydde opp i egen programvare? De har gjort det før med en sårbarhet i Adobe Flashplayer. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hva gjør det verktøyet for skadelig programvare? Den har alltid blitt lastet ned, men ikke fjerner den noe eller søker. Det kjører "i det stille" ved neste oppstart og melder kun ifra hvis det finner noen ulumskheter. Ray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå