kpx Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det noen som har erfaring med å benytte to internett-tilkoblinger samtisig på samme pc, for å kunne dra nytte av begge kapasitetene samtidig? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Dette var ikke greit å skjønne hva du mente. Har du 2 linjer inn til huset ditt? Eller har du en trådløs ruter stående som du vil bruke både kabel og den trådløse biten på? Uansett vil du ikke kunne få større fart enn det som linja di er satt opp til å levere og det forutsetter at den andre enden har større kapasitet ut enn det du har inn Hvis det du kobler opp mot står tilkoblet med et 64kbs modem vil du ikke kunne få større hastighet enn 64kbs selv om du er tilkoblet med en 1Mbs linje. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Såvidt jeg vet går det ikke å benytte to tilkoblinger fullt ut samtidig i tcp/ip-nettverk. Er ikke sikker tho, men tror den vil switche litt fram og tilbake. Fordelen med det er ihvertfall at det blir mer stabilt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 er det to separate linjer vil du (iallefall til en viss grad) ha redundans på linjen. det spørs om du vil få dobbel ytelse ved å gjøre det slik som tidliger enevnt. Lenke til kommentar
kpx Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Har dekning på to separate linjer inn, og vil få det til slik at jeg kan få min kapasitet = kapasitet linje1 + kapasitet linje 2 ........... om det overhodet er mulig da Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 les denne artikkelen om Superruter for doble adsl-linjer: http://www.idg.no/pcworld/article70000.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå