DevianX Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg vet at det går an å bruke cdex får å omgjøre wav til mp3. men denne funker kun fra cd. Men jeg har tatt opp et liveset, og denne fila er ganske så stor. Så derfor trenger jeg et programm som kan gjøre dette for meg. Takk på forhånd! Edit: jeg vet om noen programmer som er freeware, men ønsker et bedre som er bedre på resultat osv.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ehhh, CDex tar da filer fra harddisken også... Trykk på 'Wav MP3'-knappen helt til høyre i programmet, og velg filen.... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Ehhh, CDex tar da filer fra harddisken også... Trykk på 'Wav MP3'-knappen helt til høyre i programmet, og velg filen.... takker, skal prøve på det. Har aldri funnet det ut. hehe!! You are the man! Edit: fant den muligheten og jeg har allerede begynt å gjøre fila til mp3! Thanx! Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Prøv besweet, prima program. http://www.doom9.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå