Nervetattoo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En "bli voksen"-historie til skrekk og advarsel om to sosialt inkompetente tenåringsgutter. Se videoen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har hørt av en kompis at denne var veldig festlig, men den så heller ganske mediocre ut. Nå er jeg veldig skeptisk til sånne USAkomedier som dette, det blir fort mye av det samme... Folk digget Knocked Up (og man kan trekke visse sammenligninger), og denne så ikke noe bedre ut, så tenker jeg ser en annen film isteden. Det er alltid noe annet man kan se! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Knocked Up er den morsomte komedien i film-format jeg har sett på lang tid, årevis. Er Superbad bare nesten like bra så er den verdt kinobilletten glatt. Mtp 8.3 på IMDb så tenker jeg den er det, så denne ser jeg i løpet av åpningshelgen ja. Hollywood-komedier er som oftest elendig, men det er fint å se at det kommer noen unntak nå. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Vel, jeg likte ikke akkurat Knocked Up, den har ingen virkelig gode scener som jeg digget, og jeg lo meg aldri i hjel heller. Ja, så den fikk en svimlende score på 8,3, som må sier og være svært svært bra, så kanksje jeg får se den alikevel. Er enig når du sier hollywood-komedier er elendige, altfor ofte blir det for mye klisjeer ute og går. Som i denne filmen er to nerder som helt sikkert aldri har hatt seg dame ("we could be that mistake"), og det er så typisk at de skal få noe på gang med ei lekker rype. Ja, jeg blir litt oppgitt kan du si. EDIT: skjedde noe rart med posten min :S Endret 10. oktober 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Selv om plottet er "godt brukt", noe jeg er enig i, så kan det jo bli bra. Neppe revolusjonerende, men med bra scener så er man kommet langt. Men, time will tell hvorvidt de kommer seg rundt de erketypiske klisjeene eller om den faller i fisk. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Så litt morsom ut Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg likte denne veldig godt - var morsom, og litt annerledes iforhold til American Pie o.l. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg