Photon-0123 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg driver og tenker på å kjøpe Samsung T100, og det er noe jeg lurer på som jeg ikke har funnet svar på noen steder. Har denne telefonen støtte for GPRS? Og har den java spill? Det var vel alt =) Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hadde selv lyst på denne telefonen en gang i tiden.. men jeg fant senere ut at den ikke støtter MMS, og ga den opp. Den har hverken GPRS eller Java.. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Det var jo tullete :-? Kan du anbefale en annen mobil som ligner litt og som har gode slike muligheter Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 på dette tidspunkt er jeg for trøtt til å gi deg noe særlig annet råd enn å følge med på Samsungs produkter... S100, S300.. viss du vil vite mer om disse, søk på "samsung" oppe i hjørnet her ----------------> da vil det komme noen artikkler Amobil har skrevet tidligere. Bla litt ned og gå inn på en link som heter "Samsungs fremtidsplaner" eller wtf den heter... *gjesp* Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 *zzz* vel, fikk plutselig den tvangstanken å finne litt mer ut om samsung... S300 og S100 burde være perfekt for deg som vil ha java, gprs, og samsung design/style. Sjekk her viss du ikke allerede har søkt selv... http://www.amobil.no/index.php?article=302&visual=1 NÅ GÅR JEG OG LEGGER MEG! Lenke til kommentar
scHe! Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 jeg har T100, ikke MMS på den ikke bluethon (verken java trur jeg) ellers en dritt rå mobil Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har testet begge disse telefonene for Amobil. T100 var i mine øyne en svært dårlig telefon, som var altfor treg og uresponsiv og dessuten var ribbet for nytefunksjoner. Med andre ord er den neppe verdt investeringen på 4000 kroner: :-? http://www.amobil.no/?article=501&visual=1&layout=5 S100 var derimot en svært gjennomført og *lekker* telefon, som absolutt er verdt pengene om du tar deg råd. Den mangler riktignok MMS og er litt treg å skrive meldinger på, men har til gjengjeld ellers det meste og en stor og lekker 65000-fargers skjerm: 8) http://www.amobil.no/?article=559&visual=1&layout=5 Lenke til kommentar
scenest Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hvilken fil formater støtter den (gif,jpg) ? Lenke til kommentar
runegri Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har testet begge disse telefonene for Amobil. S100 var derimot en svært gjennomført og *lekker* telefon, som absolutt er verdt pengene om du tar deg råd. Den mangler riktignok MMS og er litt treg å skrive meldinger på, men har til gjengjeld ellers det meste og en stor og lekker 65000-fargers skjerm: 8) http://www.amobil.no/?article=559&visual=1&layout=5 Men javaen funker ikke eller? Den fungerer ikke hos meg i allefall! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Men javaen funker ikke eller? Den fungerer ikke hos meg i allefall! Det stemmer at det har vært en del problemer med Javaen til S100, og dette har vært diskutert i en rekke forum. Problemet skal visst ha med forskjellige operatørstandarder for nedlastning, om jeg skal tro informasjon fra HowardChuiForums o.l. Vi fikk selv ikke Javen til å fungere skikkelig, men har blitt forsikret at dette ville fikse seg med nyeste versjon av programvaren og nevnte derfor aldri dette spesifikt. Noen med nyeste firmware som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
runegri Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har den nyeste firmwaren installert (versjon 1.6) og det fungerer ikke hos meg. Men det finnes flere versjoner av den så jeg kommer til å flashe telefonen på nytt for å teste om disse fungerer bedre. For en uke siden snakket jeg med support i Samsung og de mente at java skulle fungere fint. Jeg får ringe en gang til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå