hylo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har i det siste fått veldig sansen for Jamiroquai og lurer da på om det er noen i det hele tatt som hører dette. Liker måten han mikser inn disco i funk. Det passer jo så utrolig bra sammen. Genial musikk. Smakebit? Smakebit. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lenge siden jeg har hørt på Jamiroquai nå, men er da fortsatt i playlista mi. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har abre hørt sangen som er med i Napoleon Dynamite Lenke til kommentar
arianar Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Stor fan! Dette er ordentlig go' saker og basspillingen er top notch på nærmest alle platene. Anbefaler de som liker Jamiroquai å sjekke ut DVD-en Live from Verona. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Alle har vel hørt om Jamiroquai? Han er jo konge! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jamiroquai er et band... http://en.wikipedia.org/wiki/Jamiroquai Endret 10. oktober 2007 av cun Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jamiroquai var jo ganske store på midten av 90-tallet. Travelling Without Moving hadde jo et par store hits. Likte de godt da, men kan ikke si jeg har hørt så mye på de siden slutten av 90-tallet... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal ikke påstå at jeg hører mye på det, men det er et band som jeg hele tiden har "planlagt å høre mer på". Husker endel videoer fra 90tallet hvor det som oftest var fete biler inkludert. Utifra disse bildene er det vel heller ikke vanskelig å forestille seg hvilket merke som må ha vært favoritten: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hørte en del på det når jeg var yngre, men har en skive liggende som stadig finner veien til anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå