andrvas Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Som topic sier, noen som har det? Hvilke blokker bruker dere isåfall? Tenker på å vannkjøle hovedkortet mitt, men sliter med å finne blokker som passer. Hadde satt pris på litt input Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har Bruker en slik en på NB (bare hektet i 2 hjørner, det finnes en med 2 fester også), og en slik en på MOSFET. Det finnes også Heatkiller-versjoner av MOSFET for folk som liker å vise frem ting som ser gjennomført ut. Nå har det også kommet ut nyere versjoner av heatkiller-blokkene, ser jeg. P5W bruker samme MOSFET-kjølere som A8N SLI-kortene, bl.a. Når det gjelder NB og MOSFET er det ikke mye som skal til for å få kjølt dem ned tilstrekkelig. Det er ikke så mange watt som produseres. Det viktigste er en god kjøleflate mot NB/SB og passe gjennomstrømning. Tenkte kanskje å kjøle SB, men ser ikke helt vitsen... På CPU kan du bruke hva du vil: dTek Fusion eller Apogee GT er vel sikre valg der. Tror ikke watercool heatkiller når helt opp i ytelse hvis du er kin på ok priset og gjennomført kjøling. Har selv en gammel BigWater-blokk på CPU, og den yter helt greit når jeg får unna varmen. Men er veldig spent på hva som skjer når jeg bytter den med en skikkelig blokk Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Takker, får bestille noen sånne når jeg får lønning. Har allerede vannkjølt resten, så er bare for å presse ut noen ekstra MHz av hovedkortet . Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Legger til at det finnes hav av andre muligheter der ute. Dette er det jeg brukte fordi det var billigbillig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå