DarkNero Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Heisann! Jeg har en laptop jeg nylig har fått et ganske fatalt problem med, skjermen er sluttet å virke. Det er ikke luset som er gått eller noe, for ser ikke noe på skjermen om jeg bruker lommelykt. Har ikke hatt noen problemer eller feilmeldinger før dette, så det kom som et lite sjokk en dag jeg slo den på... Om dere har noen forslag på hva som er galt sitter jeg stor pris på det. På forhånd takk for svar =) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sjekket at du ikke har slått maskinen overt til å bare benytte ekstern skjerm? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hvilket merke og modell er dette snakk om? Lenke til kommentar
DarkNero Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Nevermind, girls and ladies =D Slo den på i dag før jeg var tenkt til å levere den inn til reprasjon, også funket skjermen plutselig igjen... Trur denne uken den har stått av kansje har gjort litt godt =) Men ellers tusen takk for svar! Lenke til kommentar
maets Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Time heals all wounds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå