Ronny#1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Kona har Vista Ultimate på C: og så ville hun ha XP på D: Jeg installerte som hun ville, men får ikke opp noe valg ved oppstart. Maskinen loader bare XP? Vet man kan bruke EasyBCD, men kommer ikke inn i Vista, som sagt. Hva gjør jeg? *LØST* Endret 10. oktober 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 *LØST*Hvordan? Installerte du vista på nytt over gammel versjon for å få dualboot? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Han brukte sikkert recovery-cden til vista, og så konfigurerte derfra, eller så fant han noe 3dje parts ting. Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sliter med akkurat det samme faktsik. Installerte XP, fikk ikke valg på Vista. Recovery på Vista, da fikk jeg ikke XP. Men finner vel ut av det snart Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Kona bestemte seg for at Vista var dritt, så jeg la inn XpPro istedet. Hun er fornøyd med det. Prøvde forøvrig EasyBCD, men den fant ikke xp, så jeg vet ikke hvordan det der funker. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du kunne ikke skrevet hvordan du kom fram til løsningen og hva den løsningen var, istedet for å bare skrive *LØST* Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 http://apcmag.com/5485/dualbooting_vista_and_xp Der fant jeg den informasjonen jeg trengte. Står ganske greit forklart om EasyBCD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå