Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har to drivere på PC-en, en C med 52GB ledig og en D med nå kun 200mb ledig... hvordan gjør jeg til at D får ca 5GB til rådighet? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er alt på samme disk eller er det to disker? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Flytt ting fra disk D til disk C til du får 5 GB ledig plass. Problem solved. Det heter forresten disk/harddisk, ikke driver. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Flytt ting fra disk D til disk C til du får 5 GB ledig plass. Problem solved. Det heter forresten disk/harddisk, ikke driver. Ja, kan ikke dte der. Saken er at det bare er en CD, med 2 harddisker på. (Borshan som fiksa det slik, vet ikke hvorfor eller hvordan.) men det erkun 350mb totalt på den ene, som jeg vil ha 5GB på. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) En CD? Mener du disk med 2 partisjoner? Hvis du har en partisjon med bare 350MB total plass kan du jo bruke partition magic. Endret 10. oktober 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er blank på slikt. Da jeg kjøpe PC-en var det kun C: der, men etter at brodern innstallerte windows på nytt, laget han en D: også men der er det kun 350mb på, og jeg må bruke den harddisken til å innstallere photoshop på.. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) For å være helt sikker nå, du sier altså at total plass på D: er 350MB? Da kan du, som jeg sa, laste ned Partition Magic for å forandre på størrelsen. Post gjerne mer hvis du trenger hjelp etter å ha lastet ned. Endret 10. oktober 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det jeg mente ja, takk!Eh, ja.... lastet ned, men finner ikke noen "Install by click me" Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Partition magic koster vel penger? Tror det som er linka til er en demo utgave uten denne funksjonen. Det du kan er derimot å laste ned GParted. Dette er en live-cd, så du starter maskina på nytt og får gjort det du skal. Programmet er veldig enkelt å bruke, helt gratis og jeg har til gode at det feiler. Til tross for det siste, ta backup! Ting kan klikke, strømbrudd, varme osv. kan gjøre at maskina restarter seg/slår seg av. Det kan føre til at partisjonen som programmet jobber på blir korrupt (Korrupt filsystem f. eks.) og du vil da enten ikke få opp windows igjen, eller D: er ødelagt. Det er selvsagt mulig å fikse igjen, men det er veldig greit med en backup hvis det blir aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå