Delvis Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Kom innpå det i en diskusjon på jobben i dag. Det var om hvor høl i hue de må være som tar opp et lån på kr 500 000 som innvilges på 5 minutter , men som har 23% rente Et forslag til årsak kan være: spillegalskap. Har hørt om folk som har satset beløp opp i kr 100 000 på tipping og kommet ut med millliongevinst. Nå er det jo lotto som gir mulighet for den eneste gevinsten du trenger. Lurer på hvor stor sjangsen er til 7 rette hvis du spiller for 500 000? Som de sa, så er det sikkert størst sjans å tape det meste Lenke til kommentar
macos Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Her ser du hvor lett det er å vinne hos norsk tipping. http://www.bks.no/norsktip.htm Lotto 1:5.400.000 Viking lotto 1:12.300.000 Og fra rikstotto's V75 1:170.859.375 LYKKE TIL Lenke til kommentar
Odden Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 fattern har hatt V75 engang... alle rett... men så var det også alle favorittene som vant... tror han tjente 3 kroner på det. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 fattern har hatt V75 engang... alle rett... men så var det også alle favorittene som vant... tror han tjente 3 kroner på det. muhh.. det er nok til å slutte og spille spør du meg.. da hadde jeg locet, du drar full pott max en gang i livet liksom (jada det finnes de som gjør det flere ganger også).. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 :o ?? Eh ..til orientering, så er det ikke jeg som har fjernet et innlegg jeg skrev her. Det var bare noe om noen premier jeg hadde vunnet, og anbefalte visst en måte å fylle ut kupongene på. Beklager hvis det var på tvers av reglementet, og det var grunnen. Det var ikke meningen Lenke til kommentar
YBD Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 :o ?? Eh ..til orientering, så er det ikke jeg som har fjernet et innlegg jeg skrev her. Det var bare noe om noen premier jeg hadde vunnet, og anbefalte visst en måte å fylle ut kupongene på. Beklager hvis det var på tvers av reglementet, og det var grunnen. Det var ikke meningen Hehe, du gjorde ingenting galt. Her er forklaringen: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=84536 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå