sinnaelgen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) jeg ser at etter dere oppgraderte blir ikke leste innlegg oppdatert. etter at jeg har vært inne og lest eller svart på så blir det fortsatt vist som nye innlegg i oversikten mine innlegg . det skjer ikke automatisk slik som før dette er vist kommentert før men jeg var ikke i stand til å finne det . Endret 9. oktober 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har samme problemet, noen som har en løsning på dette? Ufatterlig irriterende å lese samme svar 2-3 ganger på en tråd man har vært inne på før. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) jeg oppdaget noe annet også . før hvis jeg skulle svare på et innlegg uten å være pålogget kom det feilmelding og forespørsel om å logge på . da var det bare å bekrefte innloggingen . i dag får jeg kun feilmelding om at jeg ikke er loget på og må gå helt til hovedsiden for å logge på . egentlig er det bare en detalj, men likevel..... . jeg ønsker også innlogging når jeg svarer på innlegg. jeg får ikke helt automatisk innlogging til å virke vis det da eksisterer opdatering: da trukket jeg på enter tasten ble jeg innlogget .så selve knappen for innlogging mangler Endret 11. oktober 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) slenger meg på her, dette må fikses. mine innlegg oppdateres ikke, og få tilbake den Søk greia som var før, nå kommer det opp masse rart som ikke er relatert forumet virker tregere også Endret 10. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=846560 En sak holder Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg