knegg Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 På stasjonær PC-en 2 her i huset kjørte eg "mskonfig" i kjør i start-menyen, der skulle eg avhuke MSN messenger for at det ikkje lenger skulle starte opp automatik i oppstart. Men det var opplakt ikkje msn, men noko windows register so no klara ikkje windows å starte, heller ikkje i safe mode. korleis fikse ditte? (I Emnetittel skriv eg ms### fordi eg ikkje huskar kva det heiter.... ) Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 1. du kan ta ut cd fra cd rommen, og så prøve å starte 2. du kan gå inn på biosen og skjekke at den booter riktig og at den finner harddisken, og så prøve å starte 3. du kan formatete PC-en. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 den vil ikkje boote frå min hattelco windows cd (andre PC-en er apacer) tok ut nettverkskabelen men det funka ikkje. korleis formatere når den ikkje kjører cd? Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 den vil ikkje boote frå min hattelco windows cd (andre PC-en er apacer)tok ut nettverkskabelen men det funka ikkje. korleis formatere når den ikkje kjører cd? gå inn på setupen, og velg at du skal boote fra cd og ikke fra HD eller noe annen drit Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du starter bare opp i sikkerhetsmodus og endrer opsettet. som regel F8 under oppstart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå