-=Petter=- Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei Er i bunn og grunn ute etter ett nas kabinett.. til en rimlig penge, da jeg har diskene selv.. Være plass til flere disker. Hva finnes? Er det mulig og kjøre den som ftp? og Eventuelt kjøre en torrent klient på den? MVH Petter Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Synology har noen bokser men skal du ha noe brukbart må du opp i 4K. Har sett flere som anbefaler å bygge en liten PC som er mere fleksibel og er enklere å administrere. Det er ikke alle disse NAS boksene som gir mye hastighet på LAN og de har ofte en slapp prosessor/minne. Selv har jeg en NSLU2 som er unslunged. Den kan gjøre mye, men er litt komplisert å sette opp med endel applikasjoner. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva anbefales og kjøre som program på en pc for og kjøre nas da? Ell er det like greit og lage en ftp og lage sanrvei mapper på de eventuelle maskiner til den ftp`n? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er sikkert mange her som har mere peiling på dette enn meg... http://www.freenas.org/ er jo en mulighet som krever lite av PC. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 takker for svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå