Gå til innhold

Har jeg en av de bråkete PS3ene?


ompopo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De to første dagene jeg brukte maskinen var det ikke noe å sette fingeren på, det er først nå den har blitt mer bråkete.

 

Så bør vel egentlig vente til helgen og høre hvordan hans går. Bare lurte på om noen visste noe om det er forskjell på J og G.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Viften din durer i J-dur, mens kameraten din sin holder G-dur.

Hvis du ikke vet forskjellen så fulgte du ikke godt nok med i musikk-timen. :)

 

ikke du heller tydligvis... :p

Lenke til kommentar

JEG foreslår at du ikke bryr deg så mye om hvordan det er for andre. Hvis din bråker så mye at det er et problem for deg slik du bruker den tar du kontakt med utsalgsstedet, hvis ikke er du fornøyd. Jeg har en som lager noe lyd, men det gjør meg ingenting siden jeg aldri spiller/ser film på den uten uten å ha på lyd som overdøver både trafikken ute og vifta på PSen uansett.

Lenke til kommentar

Har faktisk ikkje sett så altfor mange DVD-fimer på PS3 enda, emn eg skal bite meg merke i det der enste gang eg fyrer opp ein film :)

 

Dersom det er 2 nivåer til etter det eg fikk i går er eg imponert over at folk kaller den lydløsn :omg: For det var jo ekstremt, men det skal vere bra varmt i rommet fannt eg ut før den når slike nivår`er.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har spilt ganske mye på min PS3, og den er forsatt like stille som da jeg kjøpte den, jeg har sammenlignet min Wii og min PS3, så er det faktisk ikke noen forskjell. prøvde F@H i 9 timer ^^ fortsatt det samme støy nivået.

er sikkert mange som er uheldige med dette at PS3'en bråker, ingen av vennene mine har dette problemet, så jeg er fornøyd! så lenge at ikke Sony trekker tilbake alle PS3'ene som ikke bråker og gjør til at de bråker så de får alle til å bli tilfreds med lyden den lager :ohmy:

Lenke til kommentar
Har faktisk ikkje sett så altfor mange DVD-fimer på PS3 enda, emn eg skal bite meg merke i det der enste gang eg fyrer opp ein film :)

 

Dersom det er 2 nivåer til etter det eg fikk i går er eg imponert over at folk kaller den lydløsn :omg: For det var jo ekstremt, men det skal vere bra varmt i rommet fannt eg ut før den når slike nivår`er.

 

 

Har du testa 360 da? Og hørt på lyden der? (i et "hjemme i stua" senario.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...