ompopo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Heisann Jeg har en Samsung LE40M86 hjemme på rommet og pleier å bruke en HDMI kabel for å spille. Nå fikk kameraten min seg PS3 idag og jeg tenkte at jeg kunne skaffe meg oppdateringene som jeg trenger. Min far kjøpte PS3en min i Estland når han var der og den jeg har har versjon 1.51 så jeg skulle koble meg opp til kameratens TV og nett og bare laste den ned. Kameraten min har ikke HD Tv så jeg måtte bruke scart kabel, problemet er bare at bildet ikke kommer opp på skjermen min nå (sitter til kameraten nå). Kan noen hjelpe? Endret 9. oktober 2007 av ompopo Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Må du ikke stille inn at du skal bruke scart på ps3'n da? eller sette disse instillingene på automatisk...? Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Vet ikke, håpet noen kunne fortelle meg... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hold 'inne' powerknappen i noen sekunder, til det blinker og piper. Når du slår den på da burde den sende bilde til alle utgangene. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hold inn av og på knappen på Ps3 i 10 sekunder. Den vil da pipe, og resette videosettings slik at det skal fungere med HDMI bah.. 2 sekunder raskere enn meg.. Endret 9. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, bare hold nede til den piper andre gang (første gang da den booter), da finner den det optimale skjermtilkoblingen som da er koblet til... Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, bare hold nede til den piper andre gang (første gang da den booter), da finner den det optimale skjermtilkoblingen som da er koblet til... Det gjorde den ikke hos meg for 32 dager siden Muligens av helt andre grunner, som f.eks en defekt? Ja, Sony, dere hørte meg - en defekt på deres herlige stykke arbeid. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En hva på deres herlige stykke arbeid, sa du? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En hva på deres herlige stykke arbeid, sa du? *Fnis* Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 For tre dager siden skulle jeg og en venn passe på morfaren hans og han hadde fått lånt en PS3 på Spaceworld av onkelen som jobbet der, problemet var bare at uansett hva man gjorde så fikk vi ikke signal på scarten, jeg prøvde også å holde inne av/på knappen uten hel. Etter en halvtime gav vi opp og når onkelen hans kom innom neste dag fortalte han at det var mulig at alle andre utganger enn HDMI var blokkert av Sony og at det var en slik utstillingsmaskin som bare skulle brukes på HD skjermer. Jeg har aldri hørt om dette, har noen andre? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 For tre dager siden skulle jeg og en venn passe på morfaren hans og han hadde fått lånt en PS3 på Spaceworld av onkelen som jobbet der, problemet var bare at uansett hva man gjorde så fikk vi ikke signal på scarten, jeg prøvde også å holde inne av/på knappen uten hel. Etter en halvtime gav vi opp og når onkelen hans kom innom neste dag fortalte han at det var mulig at alle andre utganger enn HDMI var blokkert av Sony og at det var en slik utstillingsmaskin som bare skulle brukes på HD skjermer. Jeg har aldri hørt om dette, har noen andre? Må si det høres siiiiinnnsykt merkelig ut. Men uansett, kan jo være en forklaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå