UrgeLoL Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Quiz The quizz had 14 pics of GT5 and one picture of Formula One CE. You found 13 pics ! Mitt resultat. Skriv ned deres. Og ikke noe juksing!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Eg tok denne her i går, og fikk 9 rette Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 The quizz had 14 pics of GT5 and one picture of Formula One CE. You found 14 pics Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 The quizz had 14 pics of GT5 and one picture of Formula One CE. You found 15 pics ! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 9. Men for pokker, jeg vil se hvor jeg hadde feil. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Tydelig at det er vanskelig å skille GT5 bilene fra virkelige fotoer. For min del ser jeg mest på bakgrunnene, lettere å avsløre bildet på den måten. Bil modellene i GT5 er nesten så bra som det er mulig å få dem denne generasjonen. GT6 tipper jeg gjenbruker modellene fra GT5, bare med bedre omgivelser og andre grafikk effekter. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 klarte 13 jeg, men det var hovedsakelig pga jeg kjente igjen promobildene.....PROMO bildene. Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå hjelper det jo GT at bildene er så små. Flere av bildene er også tv screens, dvs bilder tatt med kamera av tv'en. Det får alltid ting til å se mye mer ekte ut. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Men disse promo bildene er ikke fra inni spillet, men de er REALTIME. Hente fra Garagen før løp starter og fra Photomode. Altså det vil si at dem ikke er prerendered, men rendres i Realtime. Med bare en bil på skjermen og ingen av gameplay elementene(Fysikk, AI osv osv) er det kapasitet nok til å klare denne grafikken. Endret 9. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
fluff Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fant bare 8 :O Faen så vill grafikk. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Greit nok med bilene, men illusjonen blir fort brutt med de ikke-fullt-så-fancye omgivelsene ... klarte 8 forresten. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fikk 11 av 14, enkelte bilder var det litt vanskeligere å se forskjellen pga optimale forhold på real life bildet som matchet perfekt med det fra spillet. Ingen tvil om at GT 5 blir en grafisk perle utenom det vanlige. Håper, og tror, den har det gode gamle GT feelingen som GT serien har klart å holde godt gjennom serien. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Sant det Bear^. Det blir jo uansett det viktigste. Husker fremdeles følelsen av første gangen man spilte GT1 og GT2. Det eneste bilspillet jeg har spilt over lengre tid, det og Burnout. Lite video der de prater om Damage og tuning, som er på deres såkalte roadmap. Skal vistnok komme som downloads senere i GT5's levetid. I videoen ser man også klipp fra Garagen som faktisk rendres i realtime. Ser nesten helt ekte ut. Endret 9. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det eneste spillet som har nesten klart å replikere GT feelingen er Forza 2, dog det er noe med GT serien jeg ikke klarer å sette fingeren på som bare er der. Kan være at GT serien har fulgt meg litt mer enn Forza serien har gjort, der Forza 2 er det første spillet i den serien. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Det eneste spillet som har nesten klart å replikere GT feelingen er Forza 2, dog det er noe med GT serien jeg ikke klarer å sette fingeren på som bare er der. Kan være at GT serien har fulgt meg litt mer enn Forza serien har gjort, der Forza 2 er det første spillet i den serien. X-faktoren er viktig i spill Den er også det som kan få en person til å elske ett spill, selv om at andre hater det. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det eneste spillet som har nesten klart å replikere GT feelingen er Forza 2, dog det er noe med GT serien jeg ikke klarer å sette fingeren på som bare er der. Kan være at GT serien har fulgt meg litt mer enn Forza serien har gjort, der Forza 2 er det første spillet i den serien. enig bear.. helt enig.. ett eller anna med GT serien gjør den helt unik..forza2 var glimrende men den hadde ikkje den feelingen til gran turismo.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det første GT var det nesten så jeg spilte i stykker GT2 spiltre jeg litt, men var ikke helt fornøyd, så jeg droppa det. Resten har jeg egentlig bare skygget unna siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå