Gå til innhold

GT 5 VS reallife Quiz!


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydelig at det er vanskelig å skille GT5 bilene fra virkelige fotoer. For min del ser jeg mest på bakgrunnene, lettere å avsløre bildet på den måten. Bil modellene i GT5 er nesten så bra som det er mulig å få dem denne generasjonen. GT6 tipper jeg gjenbruker modellene fra GT5, bare med bedre omgivelser og andre grafikk effekter.

Lenke til kommentar

Men disse promo bildene er ikke fra inni spillet, men de er REALTIME. Hente fra Garagen før løp starter og fra Photomode. Altså det vil si at dem ikke er prerendered, men rendres i Realtime. Med bare en bil på skjermen og ingen av gameplay elementene(Fysikk, AI osv osv) er det kapasitet nok til å klare denne grafikken.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Fikk 11 av 14, enkelte bilder var det litt vanskeligere å se forskjellen pga optimale forhold på real life bildet som matchet perfekt med det fra spillet.

 

Ingen tvil om at GT 5 blir en grafisk perle utenom det vanlige. Håper, og tror, den har det gode gamle GT feelingen som GT serien har klart å holde godt gjennom serien.

Lenke til kommentar

Sant det Bear^. Det blir jo uansett det viktigste. Husker fremdeles følelsen av første gangen man spilte GT1 og GT2. Det eneste bilspillet jeg har spilt over lengre tid, det og Burnout.

 

Lite video der de prater om Damage og tuning, som er på deres såkalte roadmap. Skal vistnok komme som downloads senere i GT5's levetid. I videoen ser man også klipp fra Garagen som faktisk rendres i realtime. Ser nesten helt ekte ut.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Det eneste spillet som har nesten klart å replikere GT feelingen er Forza 2, dog det er noe med GT serien jeg ikke klarer å sette fingeren på som bare er der. Kan være at GT serien har fulgt meg litt mer enn Forza serien har gjort, der Forza 2 er det første spillet i den serien.

Lenke til kommentar
Det eneste spillet som har nesten klart å replikere GT feelingen er Forza 2, dog det er noe med GT serien jeg ikke klarer å sette fingeren på som bare er der. Kan være at GT serien har fulgt meg litt mer enn Forza serien har gjort, der Forza 2 er det første spillet i den serien.

 

X-faktoren er viktig i spill ;) Den er også det som kan få en person til å elske ett spill, selv om at andre hater det.

Lenke til kommentar
Det eneste spillet som har nesten klart å replikere GT feelingen er Forza 2, dog det er noe med GT serien jeg ikke klarer å sette fingeren på som bare er der. Kan være at GT serien har fulgt meg litt mer enn Forza serien har gjort, der Forza 2 er det første spillet i den serien.

 

enig bear..;) helt enig..

 

ett eller anna med GT serien gjør den helt unik..forza2 var glimrende men den hadde ikkje den feelingen til

gran turismo..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...