Kibondo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har nå prøvd å få overklokket et 8800GTS de siste timene, men klarer ikke, uavhengig av drivere og verktøy. Jeg har lest de fleste diskusjonstråder her, oppdatert drivere og nedgradert drivere utallige ganger, avinstallert og installert RivaTuner og ATItools, men det går bare ikke. Har også forsøkt å overklokke med nTune, men ikke engang den fungerte. Problemet ligger mest i at jeg ikke får beveget sliderene i programmene. Når jeg ber RivaTuner om å finne defaults, skjer det ingenting, hverken om jeg restarter eller om jeg gjør det uten restart. Hva er det egentlig som er galt? Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du har ikke tilfeldigvis ferdigpc fra f.eks. HP, Dell osv. ? Lenke til kommentar
Kibondo Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Eksentron: Niks, da ville jeg ikke engang tenkt på å forsøke en overklokking. PC fra Komplett med hovedkort fra MSI, om det har noen relevans. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Klarer du å klokke i BIOS da ? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Klarer du å klokke i BIOS da ? Klokke skjermkort i bios? Eller tenker du på å gå inn og skrive om biosen? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 du skal vel strengt tatt få overklokka skjermkortet via software uannsett om det er ferdig pc eller ei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå