Labdien Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Skal ha meg ny telefon og var lenge bombesikker på at det skulle bli Nokia 6120, virker som en grei telefon men litt dårlig kamera. Men så så jeg at Sony Ericsson k810i bare kostet ca. 300 kr mer. Altså ca. 2200 for Nokia og 2500 for SE. SE har bedre kamera, men har ikkje edge og super 3g. Men har den så mye bedre kamera at det er verdt å betale 300 kr mer for den? Eller er det bedre å kjøpe litt dårligere kamera men med edge og super 3g og samtidig spare 300kr? Lenke til kommentar
B0P Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 *Jeg* synes vel kameraet på 6120 er helt ok, tatt i betraktning at det er et mobiltelefonkamera, det funker helt fint til sitt bruk for meg, og det er betydelig bedre på in-motion bilder enn en del andre kameraer jeg har brukt. Men det er klart, det er ikke et vanlig kamera, 2mp er en gang 2mp, og slett ikke et kamera av profesjonell kvalitet. For i-farta-bilder er det helt fint. Har ikke 3.5g hvor jeg er men hadde jeg hatt det ville nok det vært en markant grunn til å holde på 6120 ettersom forskjellen er såvidt stor til vanlig 3g. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå