Epleskrell Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Takker. Er bare usikker på om jeg vil bestille derfra, er redd kvaliteten på spillet blir annerledes eller noe sånt, men det er det sikkert ikke. Er bare litt skeptisk enda... Alle spillene jeg har kjøpt (utenom R;FOM), er bestilt derifra, ingen har det vert problemer, feil eller mangler med. ekke noe å engste seg over, toll har jeg heller alderi fått. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå er det vel endel som har opplevd å få toll på disse likevel, så det er visst en sjanse for at de ikke går rett igjennom tollen. ehm jeg har kjøpt 3 spill der. ingen har havnet i tollen, for de skriver på pakken at verdien er 200kr. ergo den går rett igjennom Har bestilt over 40 spill derfra (X360, Ps3 & Ps2) og ingen ble stoppet i tollen. Så kjør på! du vil ikke angre.... Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå er det vel endel som har opplevd å få toll på disse likevel, så det er visst en sjanse for at de ikke går rett igjennom tollen. Det tas nok en del stikkprøver uansett hva firmaene setter som verdi på pakkene. Tror nok Posten er rimelig klar over hva som foregår på dette området. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvordan er det med spårk osv? På den versjonen jeg har av HS og Motorstorm kan jeg jo velge Norsk språk er det likt på de fra VGP? Ikke det at jeg har problemer med engelsk... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Det tas nok en del stikkprøver uansett hva firmaene setter som verdi på pakkene. Tror nok Posten er rimelig klar over hva som foregår på dette området.Mener jeg leste at det er ulovlig for dem å holde den tilbake, så lenge varen er deklarert til en lavere pris enn tollgrensen. Det var i alle fall et nytt lovforslag som var foreslått for å få bukt med all ulovlig import som skjer. Foreløpig ser det ut til å fungere veldig bra. Så om det er 99% for at det går bra er det jo verdt det. Det er ikke som om man havner i fengsel om den blir stoppet, man må bare betale merverdiavgiften man elleres måtte betalt innenlands. Nå skjekka jeg akkurat samma spillene på playx.no og der ble det totalt 1500,- ca. Men vet ikke hva de tar i porto.Playx.no anbefales over hodet ikke så lenge hvert enkelt spill koster mer en 199. De oppgir seg som en norsk nettbutikk utad, men sender varene fra danmark, med varepris påstemplet slik at man må betale toll. Bestilte to PS3-spill derfra og de ble dyrere enn i norsk butikk på grunn av dette. Endret 10. oktober 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Playx.no anbefales over hodet ikke så lenge hvert enkelt spill koster mer en 199. De oppgir seg som en norsk nettbutikk utad, men sender varene fra danmark, med varepris påstemplet slik at man må betale toll. Bestilte to PS3-spill derfra og de ble dyrere enn i norsk butikk på grunn av dette. Oppgir de denne opplysningen på nettsiden da? Hvis ikke så er det ekstremt dårlig gjort... Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 kommer klart frem at de sender fra Danmark.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå