Mr.Sparkle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei! Har satt sammen følgende nå; Intel Core 2 Duo 3.0Ghz - Asus P5K Premium - 4GB med 1066 Mhz ram, og jeg bruker mitt gamle X1900 XT. Jeg kjørte en 3D Marks 05 nå, får ikke 06 til å virke, noe er bugga. Scoren ble 12883. Vet ikke om dette er normalt, men jeg synes CPU testene hakket veldig. Er kansje ikke 05 versjonen så kompatibel med dual core? Jeg lastet ned den nyeste versjonen av 05. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 CPU testen skal hakke den. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Uansett vilken CPU du bruker, så hakker CPU testen på 3Dmark. Lenke til kommentar
Mr.Sparkle Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Okai, hehe. Er det en guru der ute som vet ca om dette er en normal score? Jeg har ærlig talt ikke peiling, er så lenge siden jeg har kjørt en. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Okai, hehe. Er det en guru der ute som vet ca om dette er en normal score? Jeg har ærlig talt ikke peiling, er så lenge siden jeg har kjørt en. Vist det var 05 versonen du fikk den scoren på så vil jeg nokk tru det var en normal score ja:P fikk selv 15-16k(husket ikke helt:P). Men jeg har Quad core@3GHz og 8800GTS. Er vell skjermkorte ditt som drar ned litt Lenke til kommentar
Mr.Sparkle Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja det er jo ikke helt nytt lenger stakkars Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå