tvolsen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Har en Hp Pavilion dv9047 med et integrert Broadcom trådløst nettkort. I dag når jeg startet maskinen var kortet borte fra device manager, og jeg kom ikke på nettet. Skannet for ny hardware, men kortet dukket ikke opp. Innstallerte driveren på nytt, fortsatt borte. Lastet så inn et image jeg hadde av C:\ disken, da dukket kortet opp igjen. Men etter en stund var kortet borte igjen. Kan virke som om kortet forsvinner når maskinen går i hvilemodus. Er det noen som skjønner hva dette kan komme av ?? Evt hva som må gjøres for å fikse dette ?? Har Win Xp med Sp2. Endret 9. oktober 2007 av tvolsen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tja, enten er kortet defekt eller så har det løsnet. Du kan skru opp luken under PC-en der kortet sitter og sjekke om det sitter ordentlig i. Lenke til kommentar
E-H Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fikk du fiksa problemet? Har hatt en kamerat med hp-pc som hadde samme problem, der måtte de skifte hovedkortet for å få det til å funke, og nå har samme problem oppstått på hp-pc-en til dama. Ser ut som om hp kanskje har litt problemer med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå