ictys Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\Programfiler\Apache Group\Apache2\htdocs\index3.php:6) in C:\Programfiler\Apache Group\Apache2\htdocs\phpBB2\includes\sessions.php on line 255 Den skjønte jeg ikke. Jeg driver og mekker litt med phpBB2 og egne sider. Har lagt inn en login på min index3.php som er "eksperimenterings index.php'en min :!: Line 254 og 255 i session.php handler om cookies, men det går laaaaaangt over mitt hode. men både login osv funker helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Headers kan ikke modifiseres etter at det er sendt output til bufferet. Altså, alle headers må settes FØR første echo, print, die (osv) eller tomme linjer i HTML FEIL: <html> <?php header("....."); //FEIL ?> ... FEIL og RIKTIG: <?php header("..."); // Riktig echo 'HEI!'; header("..."); // FEIL // ... ?> <html> .... RIKTIG: <?php header("..."); // Riktig header("..."); // Riktig // ... ?> <html> .... Endret 9. oktober 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Vil bare minne om http://www.google.com, søke funksjonen på diskusjon.no og samletråden i dette forumet, dette er nok eit av dei mest spurde spørsmåla etter login funksjoner. OT: Vist du bruker en output buffer, ob_start() på første linje i skriptet ditt så kan du kjøre set_cookie, header og session_start etter du har skreve ut html. Ein output buffer vil og generelt sett øke effektivitetet på programmet ditt. Endret 9. oktober 2007 av Runar0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå